2014. május 5., hétfő

Ballagási körmöm

Sziasztok!

Szánom-bánom bűnömet, hogy ilyen sokáig hanyagoltam a blogot, de az elmúlt időszakban levegőt venni sem volt időm. De ma lement a magyar emelt, amitől a leginkább féltem, szóval már kissé megnyugodtam.

Számomra a ballagás nem volt nagy felhajtás, ebéd aztán az iskolai műsor... Igazából még most sem érzem, hogy elváltunk volna... Na, de a ballagási manikűröm, aztán még mesélek. :)

Szóval ez a kis csini volt rajtam, ami igazából két lakkból áll: Manhattan lotus effect 71s és egy saját lakom, amit sky blue-nak kereszteltem. 
A Manhattan lakk rég nézett le rám a polcról, de csak nem régen került hozzám, és ekkor próbáltam ki először. Iszonyú szép, visszafigott szín megannyi apró csillámmal. Bár ez a kép már visaz új fényképezőmmel készült, de ez sem képes egészen visszaadni.


A ballagás azért részben megható volt, viszont sírás nélkül kibírtam. Vagyis majdnem, az And hold in menory alatt picit könnyezett a szemem. Eredményes volt számomra, bár sosen voltam valami sikeres.  A két német könyvelolvasása azért még várat magára, mert van itt még bőven vizsga a hétre.

A legnagyobb ajándék mégis a barátaimtól kapott csokor volt. Sokat jelentett nekem, hogy mindenki ott volt, akit szerettem volna, perste a tesómat kivéve, aki sajnos nem tudott eljönni...
Szóval ez is lement. Hamarosan újra jelentkezem :)
Hogy tetszett? Kinek milyen volt a ballagás (valamikor)?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése