2014. május 10., szombat

Áprilisi kedvencek

Sziasztok!

Április már nem most volt, lassan május közepe van, de csak úgy suhannak a napok egymás után.
Na, de most nem is ez a lényeg, egyelőre pihi van, úgyhogy összeszedtem azokat a termékeket, amik megszépítették az utolsó gimis heteimet.

Maybelline New York Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H 01 black)
Nem csupán ebben a hónapban, hanem február óta nagy kedvencem. Ez előtt nem voltam híve a zselés tusoknak, de ez minden eddigit leköröz. Fantasztikusan sötét fekete színe van, azonnal látszik, nem kell többször áthúzni, a hozzá való ecset pedig kiváló. Kényelmes fogása van, szép vékony vonal húzható vele. A tusra visszatérve... Nem tudom, hogy tart-e 24 órán át, de egy napot biztosan kibír, bár ha a hajam odalóg és befülleszti, akkor nem.

L' Eau Dae Paris parfüm
A története ennek hasonló a legtôbb cuccoméhoz. Hetekig keresgéltem egy hétköznapra való parfümöt, de sehol nem találtam, így már le is mondtam róla, mikor ezt megtaláltam. Szuper illata van, enyhe rózs és málna keveréke, egy kellemes romantikus illat.

Editt Perfect Mat magic effect alapozó (02)
Nem a legjobb, de ebben a hónapban legtöbbet használt alapozóm. Könnyed, lágy krém, nem túl durva fedéssel. 

Lora cosmetics Effect 3D cosmic lipgloss (009)
Ez a kis cuki azután került a birtokomba, miután elveszítettem a kedvenc szájfényemet és természetesen sehol nem kaptam már olyat... :(
De már amúgy is szemeztem vele, szóval ez részletkérdés. Ez a szájfény hihetetlen. Lora cuccokból nem sok olyan van, amit ennyire imádok, de ez egy álom. Sötétpink színe van enyhe kékes fénnyel. Nem túl csillogó, de éppen ezért tetszik.

Lora cosmetics Extra Volume Lashmascara
Áááá! A Lora spirállal már fürödtem be, a falsh lash effect spiráljuk nem éppen a legjobb, a keféje olyan, amivel az egész fejemet össze lehet kenni, de a szempilláimat nem. Persze ha az ember sokat ügyeskedik vele, akkor egész szép, de a macera nem éri meg. Na, de ez nem az! Ennél királyabb spirállal még nem találkoztam. Hatalmas, fekete, ívelt pillákat lehet vele csinálni, és nem ragasztja össze a szempilláimat. 

Manhattan Sugar Effect (3 coral glam)
Nem is tudom, mit mondhatnék még róla, annyit fecsegek róla, mert ha valaki megdicséri a lakkomat nem tudom megállni, hogy ne zengjek ódákat róla.

Ebelin körömlakklemosó (normál)
A számomra tökéletes lemosó. Évekig szenvedtem az erősebbnél erősebb lemosókkal, amikkel kiszárítotam a kezem. Aztán bementem a dm-be és 270-ért megláttam, és mivel a szutyok lemosók sem sokkal olcsóbbak,  gondoltam, kipróbálom. Állítólag mindenféle lakkal elbánik és így is van. Minden csillámos lakkot leszed, jó illata van és nem is szárít.

Ennyi volt, nem túl sok, de ahhoz képest, amennyi időm volt, ez is valami.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése