2014. május 6., kedd

A nagy haul - első felvonás

Sziasztok!

A mai napom egész jól sikerült, egész bíztatóan áll a helyzetem, egész bíztató híreket kaptam. Szóval, nem bukom meg pénteken...
De! Most nem ez a lényeg, hanem, hogy kaptam a fényképezőmet és csináltam egy kisebb leltárt a mostanában hozzám kerüt cuccokról. Ebben a bejegyzésben a sminkcuccokat mutatom be, mivel egyben túl sok lett volna és nem akarom, hogy valaki a felénél elunja.
Szóval:
Garnier Eye Roll-on

Már ódákat zengtek róla a blogokotn ha jól emlékszem, Szandra több videójában benne volt, és sikítani tudtam volna örömömben, mikor  megkaptam.

Stay perfect korrektor

Az Angliából hozzám került zsákmány legmindennapibb része. Mivel ajándék volt, örültem neki, hogy kipróbálhattam, de magam nem vettem volna meg. Annyira nem nagy szám, bár a szem alatthasználva könnyű eldolgozni, de a fedése nem a legtökéletesebb.

Laura mercier rúzs - plum:
valamiért ez a szilva szín az én őszi-téli nagy kedvencem volt, minden nap használtam egy másik, hasonló színű rúzsomat. Kifejezetten örültem neki, mert tuti, hogy  következő szezonban is nagyon fogom szeretni.

MAC rúzs - dubonnet A42
Édes Istenem!!! Soha életemben nem volt még Mac cuccom, de ezernyi bloggerina írt már erről a márkáról, de az áraik olyan szinten nem barátiak, hogy egy hozzám haonló diáklánynak még álmodni is drága róla... :)
Na, de lányok, ez a szín.. Ahogy ránéztem:"hm csak egy piros rúzs... "  Na, de aztán kipróbáltam és te jó ég!!! A világ legtökéletesebb piros színe, szikrázó, vibráló, csábító... Soroljam még?
Na, és akkor az illatáról még nem is beszéltem. Ahogy levettem a kupakját, belengte a szobát egy tompán édes, púderes illat, ami iszonyatosan tetszik. Az egyetlen bajom ezzel a rúzzsal, hogy mikor fogok alkalmat találni, ami elég nagy hozzá, hogy egy ilyen rúzst használjak? :)

Szóval enyi volt, iletve majdnem:

Szóval gondoltam megmutatom a ballagás és névnap miatt felgyülemlett édesség adagomat, amit még az érettségi miatti szressz miatt sem faltam be ;)

Tényleg ennyi volt mára, hamarosan újra jelentkezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése