2016. augusztus 14., vasárnap

Indián nyár manikűr

Sziasztok!

Nem volt egyszerű újra körmös bejegyzést összehozni, mivel mostanában semmihez sincs kedvem. Most is csak bambultam a doboz felett és valahogy egyik sem tetszett. Valami egyszerűt akartam, mégis energikusat és mutatósat. Hát ez kerekedett ki belőle.

Igazság szerint már a múltkori lakkozásomkor eszembe jutott, hogy legközelebb ezt a színt választom, hiszen szinte azonnal nagy kedvencem lett. Ritkán kenek fel egyet egynél többször egymás után, de ezt hetekig tudnám nézegetni. Nem mellesleg az illata még a fedőlakk alatt is isteni. 

De mi van a díszítéssel. Mert díszíteni kell. Időnként nincs hozzá kedvem, sőt néha úgy is érzem, hogy elfogyott a lendületem ebben a témában. 

Na, mindegy is. A manikűr most az "Indián nyár" nevet kapta, mert az alapszín egy korallos, már-már pirosba hajló szín, ami nekem mindenképpen a nyarat szimbolizálja, a kis arany majdnem háromszög vonalak pedig kissé indiános hatást keltenek. tudom, hogy alapvetően butaságként hangzik, de nekem ez ugrott be elsőként.


Felhasznált lakkok:

  • Rimmel Nail Nurse
  • L'oreal 440 cherie macaron
  • Essence 44 on air
  • Rimmel Super gel top coat





Mit gondoltok? Ti viselnétek?


További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése