2016. augusztus 22., hétfő

Betti féle rúzs tag

Sziasztok!

Nem is tudom, hogyan kezdjem ezt el, furcsa mások tag-jét kitölteni, meg amúgy is bármilyet, tekintve, hogy én nem vagyok olyan tag-es blogger, jobban szeretem a saját ötleteket. De most Betti blogján egy nagyon érdekes kérdéssort találtam, aminek nem tudtam ellenállni. Egyrészt az ő általa kitalált kérdéseket tartalmazza, másrészt pedig rúzsokról van szó, én pedig pedig teljesen odavagyok értül. Úgyhogy akkor nézzük a kérdéseket!

1. Melyik volt az első rúzsod?

Az első rúzsom még teljesen véletlenül megvan. Ez persze csak azért lehet, mert máig nagy kedvencem. Nevét nem tudom. sem semmi mást, mivel az évek kissé megviselték, de állítólag a Barry M csodarúzsa működik hasonló módon. Ez a kis aranyos egy látszólag rózsaszínes árnyalat, de az ajkak színéhez igazodva éri el a végleges színét, ami majdnem minden esetben egy hideg tónusú piros árnyalat. Állagát tekintve nagyon kemény, mégis könnyen használható és evést, ivást simán kibír. Betti példájával élve, ezzel még hamburgerezni is simán lehet.


2. Melyik a kedvenc rúzsmárkád?

Nem feltétlenül tudnám megmondani. Ritkán ugrok egy-egy márkánál csak a rúzsok után, mert valamiért sokkal inkább meghatározó nálam egy márkánál az alapozó, korrektor vagy púder, bár ezekből már megvannak a kedvenceim. Rúzsoknál túl nagyok az igényeim, azokat pedig csak nagyon kevés ugorja meg, de egyet tudok, ami nem a nagy kedvencem, de már sehol nincs, ami a Benefit. Ez is leginkább a lady's choice Lana rúzs miatt nagy kedvenc, ami egy tökéletes nude szín, viszonylag tartós kategóriába sorolnám, de messze nem annyira, mint az előző.



3. Melyik a leginkább elhasznált rúzsod?

Szerintem senkit nem lepek meg, ha azt mondom, hogy az, amit az első pontban mutattam. Sajnos már alig van belőle.


4. Melyik finish a kedvenced?

Nagyon szeretek minden finisht, hiszen mindnek megvan a maga különlegessége. Ha egyet kell mondanom, akkor az a félmatt finish. A matt nagyon különleges, elég karakteres megjelenést kölcsönöz, de azt csak inkább ősszel, télen mutat jól, míg a tavasz és a nyár a fénylő hatások ideje. Viszont a félmatt egész évben nyugodtan hordható.


5. Melyiket vetted utoljára?

Ha konkrétan rúzsról van szó, akkor a Rimmel moisture renwe rúzsokból vettem két árnyalatot, a 360-as As you want Victoria-t és a 660 in love with ginger-t.


Azonban ha kicsit tágabban értelmezzük, de mégis ajakra is használható termékről beszélünk, akkor a The Body shop lip and cheek tain-jei közül a pink hibiscus 001-et és a pink guava 022-őt.



6. Mennyi ajaktermék van általában a neszesszeredben?

Konkrétan neszesszerben ritkán van, inkább a táskám illetve a kabátom, nadrágom összes létező zsebébe rejtek egyet. Nem direkt. Aztán persze sosem találom őket. 


7. Melyik a kedvenc piros rúzsod?

Piros rúzs fanatikus vagyok, úgyhogy nem könnyű egyet kiválasztani és bár majdnem az As you want Victoriát mondanám, de van, ami annyira tökéletesen elegáns, hogy valóban nem egy mindennapi darab, ami nem más, mint a Rimmel Kate Moss kollekció 01-es árnyalata. Ez a valaha létezett legdögösebb vörös szín. Imádom az élénk, főleg piros rúzsokat hordani, de ez annyira luxus érzetű szín (van ilyen egyáltalán?), hogy ez már nekem is csak alkalmi viselet.



8. Hogyan tárolod a rúzsaidat?

Mióta kiszelektáltam, már elférnek egy kis fiókos tárolódobozban, úgyhogy abban.



9. Mi után epekedsz?

Ritkán epekedek egy-egy termék után, mostanában megvannak a saját kis megszokott dolgaim, igazából csak egy szemhéjpúder paletta, ami még az ilyen fanatikusnak is drága, de rúzs nem igazán van. 


Ami után epekedek, az a számomra tökéletes rúzs, aminek csodálatos élénk színe van, jól pigmentált és nem jön le csak olajos lemosóval.  :)


10. Kedvenc ajakápoló?

Egyértelmű. Maybelline Baby Lips. Nekem a Cherry Me árnyalat van meg és azóta nem használok másikat mióta megvan.


11. Melyik a legrosszabb rúzsod?

Megint csak nehéz a választás. Mondanám, hogy a Makeup Revolution folyékony rúzsai, mert azokkal sem vagyok kibékülve, DE van, amit még annyira sem használok és kivételesen ez a pont egyezik Bettivel a listánkon. A kis Ebay-es lehúzható vacak. Nekem ugyan működik, bár nekem a Cerry red árnyalat van meg, de olyan szinten kiszárítja a számat, hogy az már szó szerint fizikailag fáj (néha még másnap is). Ráadásul nehéz felvinni ezt a taknyos állagú valamit és nagyon rondán kopik.


12. Használsz ajakceruzát?

Próbáltam, mikor a Rimmel moisture renew rúzsokat megvettem, mert azok igénylik, de másikhoz egyáltalán nem vacakolok ilyesmivel. A sötétebb rúzsok esetén közbe szoktam korrektorozni az ajkaimat, hogy jobban kiemelkedjen a szín és ez valószínűleg meg is tarja, de visszafogott árnyalatok esetén enélkül is jó.

Úgyhogy az egyetlen ajakkontúr ceruzámat, ami az Essence 04 peach beauty, önmagában vagy egy átlátszó szájfénnyel használom, mert teljesen odavagyok a színéért.


13. Melyik a kedvenc szájfényed?

Mostanában írtam a Maybelline Baby lips szájfényekről, pontosabban a fuchsia flicker árnyalatról, így nem lesz meglepő, hogy ez a kedvencem. Mellesleg összesen két szájfényem van, így nem bonyolult eldönteni.


14. Melyik a legfurcsább színű rúzsod?

Nincsenek nagyon különleges színeim, mint pasztell lila, fekete vagy kék, mert ezekben még itt az angol utcákon is igencsak megnéznének. A legkülönlegesebb színem egy kékes tónusú ciklámen rúzs, a Lancôme 321 purple riot rúzsa.



15. Melyik a kedvenc rúzsod?

Ahhoz, hogy ne megint az első rúzst mondjam, mert egyértelműen az a No.1., ahhoz kicsit tágabban kell megint értelmeznem a kérdést és úgy mondani, melyik a leginkább becsben tartott rúzsom. Így a válaszom a M.A.C. lustre kollekciós flamingó színe. Ezen kívül még egy M.A.C. rúzsom van, és mindegyiket úgy kaptam, tehát ezeket úgy becsben tartom, hogy külön kis talapzaton lenne a helyük. Egyébként nem nyűgöztek le túlzottan, sok drogériás rúzs is hasonló képességekkel bír, de a színe nagyon szép és semmi problémám vele, még tartósnak is mondhatni, bár (maradjunk Betti példájánál) csak a rántott húsos késes-villás eset.



Ennyi lett volna ez a tag. Meg kell mondjam, nagyon élveztem, jó móka volt kitölteni, de most megyek és eltakarítom a romokat, amit a bejegyzés írása közben okoztam itt a rúzsokkal. Ha van kedvetek, nézzétek meg Betti videóját is vagy töltsétek ki ti is ezt a tag-et. Várlak titeket legközelebb is.

További szép napot!

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy tetszenek a kérdések, végig figyelemmel olvastam a válaszaidat. Látom, az As You Want Victoria közös szerelem. :)

    VálaszTörlés
  2. Egy nagyon különleges piros szín. Rengeteg kedvences bejegyzésben láttam már, szerintem a Rimmel nagyon eltalálta ezt a színt.

    VálaszTörlés