2016. június 26., vasárnap

Teszt: Rimmel moisture renew lipstick

Sziasztok!

Egy ideje már halogatom ezt a tesztet, mivel hiába vártam már mikor még csak a teszterek voltak a polcokon, a várt hatalmas eufória valahogy elmaradt. Nem feltétlenül rossz, csupán nem az, amit vártam.

De kezdjük az elején!

A bemutatókor két árnyalat ragadt meg a fejemben, melyből a 660-as, in love with ginger tűnt különlegesebbnek. Hiába vártam hetekig és ez a szín mindig hiány volt. 

Lemondtam róla, és gondoltam akkor megveszem az As you want Victoria-t, mikor viszont bementem a boltba, megláttam a polcon egyetlen darab in love with ginger-t. Sikoltoztam örömömben, de akkor már nem is tudtam, melyik rúzst vegyem meg. Végül mindegyiket elhoztam.
A rúzs színével tökéletesen meg vagyok elégedve, szerintem mindkettő egy nagyon különleges árnyalat. 
Az As you want Victoria egy álomszép kicsit kékes tónusú piros, az In love with ginger pedig egy narancsos árnyalat, ami időnként már-már pirosnak tűnik, máskor viszont a narancsos vinal érvényesül benne.

Imádom magamon ezeket a színeket, de a tartósságuk hagy némi kívánnovalót maguk után. Még egy puszit sem tudtam adni a páromnak anélkül, hogy ne kentem volna a felét szegényre. 

Úgy gondolom, hogy 6,49-ért ennél már többet kapok. A textúrája nagyon krémes és egyáltalán nem szárítja az ajkakat, de cserébe egyáltalán nem tartós. 

Szóval a nagy hű meg ha elnaradt. Viszont valamiért ezekhez nyúlok a legszivesebben. Lehet, hogy csak a bűntudat, hogy ennyi pénzt elköltöttem, hogy aztán ne használjam. 



Egy szó, mint száz, nekem nem jött be maradéktalanul, de nagyon szép színük van. Viszont úgy gondolom, hogy ennyi pénzért tartósabb rúzsokat is lehet venni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése