2016. június 28., kedd

Az elmúlt időszak kedvencei

Sziasztok!

Ma kivételesen nagyon jó kedvem van, így sokkal pozitívabban látom a dolgokat körülöttem, úgyhogy sikerült összeszednem a kedvenceimet, amik mostanában férkőztek be a szívembe. 

Mióta itthon vagyok, visszatértek a színek a sminkembe és a ruhatáramba is, de van itt némi arcápolós kedvenc, illetve tevékenységek is. Lássuk, mik ezek!


Rimmel lasting finish korrektor:

Már próbáltam korábban és nagyon szerettem, de akkor sajnos rossz színt választottam és még télen is nagyon világos volt a bőrömhez. Nagyon jól fed, és átlagosan jól tart napközben.

Larose posay effaclar duo:

Az arcbőröm válságos állapotba került. Még tinikoromban sem volt ilyen ronda az arcom, tele foltokkal, pattanásokkal. Ez a krém viszont sokat segített (persze nem egyedül).

Baby lips moisturing lip gloss (fuchsia flicker):

Ez előtt ha valami volt az ajkaimon, akkor az fetűnő és nagyon merész volt, de szerettem volna egy sima, egyszerűbb szájfényt, ha esetleg olyan helyre kellene mennem, ahol nem számítanék szalonképesnek virító ajkakkal.

Rimmel moisture renew lipstick (as you want Victoria):

Már az előző bejegyzésben is mondtam, hogy mennyire odavagyok ezért a színért...

Essence all about matt púder:

Sosem gondoltam, hogy ennyire rajongok majd érte, hiszen a Rimmel Stay Matt púder stabilan tartotta magát az első helyen, többször újra is vettem. Azt hogy kiszorult fogjuk megint a férfira. A Rimmel púdert rendszeresen láttam viszont a párom fekete ingén. Az essence-szel ilyen probléma nincs, sőt mintha jobban megtartaná az alapozót az arcomon, mivel sminklemosásnál mindig több az alapozó a sminklemosó kendőn, mint amikor a Rimmelt használtam.

Maybelline Browstain szemöldökformázó:

Aki még nem próbálta, az sürgősen próbálja ki! ;)
Az egyik vége egy ceruza, a másik egy kis szivacsos aplikátor porral. Egyszerűen lerobbanthatatlan páros ;)

Essence matt touch blush (20 berry me up!):

Nem szoktam nagyon a pirosítókat gyüjteni, de ez megtetszett és azóta is napi szinten használom. Szép, nagyon pigmentált szín.

Maxfactor ageless elixir 2 in1 foundation and serum:

A szavam is eláll ettől az alapozótól. Oké, hogy a Maxfactor név magával hordozza a minőséget, de akkor is. Szerintem én soha többé nem akarnék másik alapozót, ha nem volna ilyen drága, mert egyszerűen tökéletes. A textúrája nagyon krémes, kissé olajos de nagyon könnyed, szinte nem is érezni az arcon, a fedése pedig bámulatos.




A képről lemaradt, de végre megtaláltam A SMINKLEMOSÓ KENDŐmet. Ez pedig a Garnier micellás tisztító kendője. Nagyon jól végzi a dolgát, valóban képes majdnem minden sminket eltávolítani, de a szemem környékét amúgy is külön szoktam lemosni. ;)
Ja! És nem irritálja az arcomat. 

A bosszantó, hogy nem olcsó, de nagyon sokáig akciós volt, így ezzel csak néhány hete szembesültem. De már nem mondok le róla. ;)

Update: A Superdrugban megint féláron kapható, úgyhogy betáraztam belőle egy időre.


Az arcbőröm megmentői.

A The body shop sokáig csak úgy csábított. Aztán egyszer miért is ne, beléptem. Azóta rendszeresen becsábulok és leginkább ezekért. A teafaolajos termékcsalád csodát tett az arcommal. Az arclemosó habot, a tonikot és a teafaolajat naponta használom, az arcmaszkot pedig hetente kétszer és már látható a változás. 


Ruhák között is van két darab, ami különösen nagy helyet foglal el a szívemben. Az első egy nyári ujjatlan ing. A minta nagyon szép, csajos, nyárias és az a megkötős rész... Na, emiatt tiniként sosem vettem volna fel. Most simán bevállalom.

A másik egy ruha. Egy csodálatos ruha, aminek igazán érzelmi értéke van, de ezt majd később.

A nagynénémmel vásárolgattunk és megláttam ezt a ruhát, de aztán még egyet, ami jobban tetszett. Bementem a próbafülkébe és mivel azt hittem, majd a másik fog tetszeni, először ezt próbáltam fel. Megnéztem magam a tükörben és nem hittem a szememnek. Magamon baromira tetszett. Annyira, hogy Justin Biberre pörögtem-forogtam a tükör előtt és tudtam, hogy ez kell.
Természetesen, a másik semmi hasonló érzelmet nem hozott ki belőlem.

És hogy miért érzelmi értékű? Nyálasan fog hangzani, de az új szabad életemet szimbolizálja. A felmondásom másnapján vettem és aki tudja, mit éltem én meg "munka" címszó alatt, az tudja, milyen fontos ez most nekem. Ez vidám és nagyon csajos, minden ami munka közben sosem voltam.

Eredetileg ezt a hátizsákot munkába vettem, de már amúgy is hosszú ideje vadásztam egy ilyen nagyon laza, nőies darabra. 

A kedvenc időtöltésem. Toronymagasan a kedvencem. A legnagyobb szívfájdalmam az volt mikor Angliába jöttem, hogy ott kellett hagynom a zenekart. Az a majdnem öt év eddigi életem legszebb időszaka volt. A zenélés egy életérzés, egy másik élet. Tizenegy évig jártam zeneiskolába, majd hirtelen eltűnt az életemből egészen a huszonkettedik születésnapomig, amikor a párom megajándékozott egy klarinéttal. 
Mióta itthon vagyok, újra rendszeresen gyakorlok. ;)


A végére pedig egy új kedvenc hobbit tartogattam, a főzést. Én egyszerűen imádok főzni, kísérletezgetni az ízekkel. Igyekszem mindig valami újjal előrukkolni.

Nektrk mik voltak a kedvenveitek mostanában?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése