2014. július 21., hétfő

Eddig nem mutatott manikűrök

Sziasztok!

Mindenkinek vannak jobb és rosszabb napjai, nekem most az utóbbit, és ez a körmeimen is meglátszódott, mert nem volt kedvem semmi hatalmas műalkotáshoz, egyszerűen csak gyorsan kész akartam lenni.
Na, de    is húzzuk az időt, mutatom is őket. ;)

1. Lila-kék kombó:

Mikor ez készült, találomra párosítgattam a színeket és ez a suó volt a legszimpatikusabb. Megkaptam már, hogy a lilát kékkel párosítani őrültség, de én imádom ez a párost.
Felhasznált lakkok:
- Essence 43 where is the party?
-  CR 03



2. Csak virág
Régen én voltam a húgom és anyukám külön manikűröse, de anya a munkája miatt a húgom pedig a távolság miatt nem kér semmire. A húgom maga festi a körmeit, de kitalálta, hogy strasszokból rakjak neki virágot. Ez lett. Szerintem csini.


3. RÓZSASZÍN!!!
Ezzel a színnel én sokáig nem tudtam megbarátkozni, mert sosem voltam az a  hercegnős típus. Ehhez a színhez fel kellett nőnöm, a dacos kislány sosem hordott volna rózsaszínt, ráadásul jól sem állt. Azóta viszont sok  minden megváltozott.
Ja, és ez a Miss Sporty rózsaszín csodaszép (kell egy új üveg, mert ez bizony két éves)
Felhasznált lakkok:
- Miss Sporty 302
- Rose Nail 100
Tudom, hogy nem akkora szám, de én jól megvoltam velük az erlmúlt napokban :)

Vélemény?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése