2014. július 10., csütörtök

Szemétből kincset kreatívan: fülbevalótartó

Sziasztok!


Március óta teljesen odavagyok a DYI dolgokért, és mindenben csak az anyagot látom és azt, hogy mivé lehetne változtatni. Időnként elgondolkodom, hogy kidobom a sok vackot, ami felgyülemlett, de ha jön az ötlet, akkor azonnal alkotnom kell. Így volt ez ezzel a fülbevalótartóval is. :)


Mi kell hozzá?
Csupán egy csokisdoboz és egy darab hungarocel vagy (amit én használtam) műanyag szivacs. Külön-külön mind a szemétben landolt volna, a csokisdoboz szülinapmról maradt, a szivacs pedig az új tabletbillenytűzetem  csomagolásaként funkcionált eredetileg.

De egy kis átméretezés után a kettő együtt alkotja ezt a nagyon egyszerű, praktikus tárolási módszert.

Kidíszíthettem volna a dobozt, de ez kifejezetten tetszett, ezért nem nyúltam hozzá. 
Igaz, hogy ezzel a módszerrel a fülbevalók végét nem tudom visszaszúrni, de ott mellette tökéletes helyen vannak, mivel úgy is több van, mint fülbevalóm. Én valamiért mindig úgy járok, hogy a fülbevaló kiesik a fülemből, de a vége ott marad a fülem mögött. Érdekes..

Minden esetre jobban tetszik, mint a kartonos megoldás, amit március körül készítettem.


Hogy tetszik? Nektek melyik jön be jobban? Ti is szeretitek a DYI cuccokat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése