2013. augusztus 14., szerda

Pakoljunk! Nyaralás

Szabadság! Ezzel a gondolattal pattantam ki az ágyból ma reggel, hiszen ez volt az utolsó munkanapom a nyaralás előtt, így ez éltetett egész nap, mikor már meg akartam pusztulni a fáradtságtól (puhány vagyok, ez van).

Szóval, mivel elég sok helyen vártátok tőlem, hogy szólaljak meg a témában, végül ezt választottam, mivel videóra már nem volt időm, és ezt is csak úgy kutyafuttában. :)

Na, akkor nézzük. Cél: Balatonszabadi-Sóstó
Tavaly előtt elég kalandos utam volt oda, így remélhetőleg, most kicsit simábban közelítem meg. :) Többet nem hiszek sofőrnek. Miatta szálltam le a Balatonszabadi vasútállomáson, ahonnét még jó pár kilométerre van Sóstó, de sebaj. Szerencsére egy kedves öreg bácsi útbaigazított, így vonattal mentem még egy megállót és onnét már viszonylag közel volt, de a majd negyven fokban (napon) így is kimerítő utam volt.
Odaértem. Mi volt a karmesterünk első kérdés? Miért nem hívtam fel, hogy jöjjön el értem valaki. Na, ez az, ami eszembe sem jutott...

De nézzük, mi az, amit most fogok bepakolni az útra. Természetesen itt nem ejtek szót olyan létszükséges dolgokról, mint víz, étel (önellátóak leszünk), tisztálkodási szerek, stb. Csupán egy-két dolgot mutatok, ami érdekesebb.

Kezdjük talán a sminkcuccokkal, amikből majd meglátjátok, nem lesz sok :D

Mivel vízközelbe megyünk, meg amúgy is nem a sminkelés a fő profilunk, így csupán a legszükségesebb dolgokat viszem, amivel akár egy spontán partyra is fel vagyok készülve. Elsőként a legfontosabb az Avon Solution színezett hidratálója, ami SPF 20-at tartalmaz, tehát tökéletes a nappal szemben. Egy ideje használom, bár még csak tesztelgetem, de nekem nagyon tetszik. :)
Hogy az arcnál maradjunk, velem jön a Miss Sporty korrektorom is. Bár most megint kezd letisztulni a bőröm, de a megmaradt bőrhibáimra jó lesz. :)
A szemere igazság szerint nem hiszem, hogy bármit is használnék, minden esetre elviszem a Extra lasting filces tust. Kötve hiszem, hogy használnám, de ott  lesz. Szerintem még spirált  sem fogok használni, de ott lesz velem az Avonból rendelt Super Drama vízálló szempillaspirálom, aztán majd meglátjuk, milyen kedvem lesz.
A másik elhagyhatatlan a Balea Juice Oringe ajakápolója. Már nem is ömlengek róla, tudjátok. Imádom, és sajnos megint nagy szükségem van rá, mert a vasárnapi dupla fellépés alkalmával szépen kifújta a számat a szél :(
Aztán, ami még hasznos lehet az a Lora UV szűrős szájfénye. Nm túl feltűnő szín, az ember szinte alig veszi észre, hogy rajtam van, úgyhogy tökéletes.
Egy tükör mindig elkél, így a kis kompakt tükröm nem maradhat itthon. Nem emlékszem, de talán van a közös fürdőben is tükör, de inkább legyen nálam, sosem tudni, mikor kell. 

Nem gondolom, hogy sminkből egy víz közeli helyre több kellene, sőt még ez is sok. 

Ruhák terén nem gondolkodtam sokat, illetve annyit még  nem tudok, hogy rövidnadrágból, vagy hosszúból vigyek többet, de reménykedem a jó időben, viszont most csak a felsőket fotóztam le...



Brit zászlós trikó. Imádom a kék színét, bár először inkább feketében tetszett volna, de végül beleszerettem. :)
A fekete trikó is hasonlóan a szívemhez nőtt. Imádom a vad, kicsit rockeres feelingjét, ami fel van dobva a tetején egy kis virágmintás anyaggal. (A hátulján is van ebből az anyagból egy kis zseb szerű) :D
A szerelem első látásra. Ez a korall színű póló arany halálfejes díszekkel... nem is találok rá szavakat. Mikor megláttam, azonnal beleszerettem. Ő kell nekem és kész!
A hátulja sem semmi a kivágásokkal... :)

Ezt a felsőt már mutattam, de természetesen ez sem maradhat itthon :)
A hosszú estékre is készülni kell, pláne ha kicsit hűvös lesz, ez a boleró (vagy nem is tudom, minek nevezzem) talán kicsit melegen tart (ha nem lesz más ;))
És természetesen a Balatonhoz az ember hiába megy fürdőruha nélkül. Én most az Angliából kapott fürdőruhámat viszem, mivel az osztálykiránduláskor nem volt alkalmam felavatni, annyira hideg volt a víz és azóta meg nem volt időm semmire. :)

Hát ezeket viszem én, meg még egy pár dolgot, mint: fésű, hajgumi, törülköző, telefontöltő és a többi... 

Vigyázzatok magatokra, míg én pihenek és ne felejtessetek azért teljesen el, én is gondolok majd rátok és jó kis élménybeszámolóval próbálok majd hazaérkezni. Addig is millió puszi nektek! :)

Ti hol nyaraltatok az idén? Szerintetek is felesleges vízparton sminkelni? Ugye jó idő lesz a hétvégén? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése