2013. augusztus 1., csütörtök

Kedvencek - július

Nem mondhatnám, hogy sok dolgot kedveltem meg ebben a hónapban, de azért összeállítottam egy mini listát, azokról a dolgokról, amik így a nyár közepén is velem voltak.
1. Napszemüveg:
Már írtam, hogy napszemüveg nélkül nem is tudok létezni, mert egyből rosszul lennék nélküle. Valóban elég fura, mert a nap ugyanúgy tűz, de én azzal magyarázom, hogy ha a szemem kevesebb fényt kap, kevésbé ingerli a fejemet, és ha nem fáj a fejem, jól vagyok :) Persze nem lehetne ez bármelyik szemüveg, mert ez a kedvencem, főleg miután olyan gyötrelmesen sikerült választanom egyet.
2. Very Me leopárdmintás szempilla-göndörítő:
Talán furcsán néz ki, de ez valóban egy szempilla-göndörítő, csak nem a hagyományos fajta. Minden esetre 499 Forint volt, így nagyon megérte, és egész jól teljesít. A bővebbekre majd egy egész posztot szánok valamikor.
3. Avon szmhélyalapozó:
Ez a tél óta kedvenc, mert semmi másikat nem próbáltam ez előtt, és a sminkjeimet sokkal szebbé, látványosabbá tette. Az eredeti árára nem emlékszem, elég drága de 820 Forintért vettem én, és elég gyakran van akciózva, úgyhogy könnyű elcsípni.
Puha, halvány színű krém, ami tökéletesen simára eldolgozható a szemhéjakon Semmi eget rengetőt nem .tudok mondani, de imádom. :)
4. Avon Long Lasting Eye Pencil:
Azért ezzel a filces tussal kissé vegyesek az érzelmeim. Még ez előtt filces tusom sem volt, így alapjába véve szeretem ezt a fajta megoldást, de akadnak vele gondjaim. Első sorban mire a másik szememet csinálnám, már nem úgy jön a festék és az egész nem lesz olyan szép intenzív fekete. Aztán a tartása sem az igazi, de mondjuk ezt talán nem negyven fokban kellene tesztelnem :)
5. Avon Super Drama vízálló szempillaspirál:
Tuti! Ezt bátran használhatjátok bármilyen alkalomra, akár szalagtűzőre, ballagásra is, mert állni fogja a bőgést. Nekem ugyan csak a tábortűz füstje ment bele a szemembe, de könnyeztem tőle vagy öt percig, ám minden úgy maradt, ahogy volt. Ma a munkában is ez volt rajtam és lám a meleget, az izzadást is bírja (napszemcsi alatt). És ezen felül bámulatosan szép pillákat kreál. (Teszt hamarosan)
6. Coral Körömlakk - Las Vegas kollekció:
sok körömlakkot kedvelek meg első látásra, de ez... Erre nincsenek szavak.
7. Névtelen rúzs:
Elég régi, és nagyon fogy is, már nevét sem tudom, úgy találtam itthon. Viszont a színe elképesztő. Narancsos színnek tűnik, de valójában rózsaszín, vagyis olyan piros és rózsaszín közti, attól függ, milyen vastagon használja az ember. Mégis a tartása az, ami lenyűgöző. Csak egy példa a sok közül: Szilveszteri bulira használtam. Ugye a szilveszter nem arról szól, hogy az ember egész éjjel a sminkjét igazgassa, így én ennek szellemében hozzá sem nyúltam, csak lemostam az arcomat vízzel hajnalban, mikor hazakászálódtam, de a rúzs még látszott. Nagyon durva!
8. Balea Juice Oringe ajakbalzsam:
Már írtam róla, de még mindig imádom. :D

Nektek mik voltak a kedvenceitek ebben a hónapban? Találkoztatok már ilyen durván jó tartós rúzzsal? Ezek közül melyek jönnek be nektek is?

2 megjegyzés:

  1. az a lakk nagyon szimpi :)) szempillaspirálból nekem http://www.essence.eu/uploads/tx_cosnovaslider/ess_Get_Big_Lashes_curl2_02.png ő a nagy befutó :DD iszonyatosan göndörré teszi a pillákat és hatalmassá :)) rúzst nem használok, nekem nem igazán jön be :SS
    amúgy nem tudom, e hónapban mik lennének a kedvenceim... :) de lehet elgondolkodom rajta és én is csinálok egy bejegyzést :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ígéretes spirál... Egyébként ez előtt én kifejezetten utáltam a rúzsokat (és ma is szinte csak ezt használom... )

      Törlés