2013. augusztus 4., vasárnap

Az első hét

A múltkor írtam a tanulási tervemről, és gondoltam, megosztom veletek az első hét tapasztalatait. Igen, szándékosan nem sikereit írtam. :)

Mindig azt mondták rám, hogy szorgalmas vagyok, ami tulajdonképpen nem mindig volt helytálló. Sokszor olyan kínszenvedés árán tanultam meg valamit, hogy mindennek éreztem magam, csak szorgalmasnak nem, mert a végeredmény így sem volt közel sem tökéletes.

De, nézzünk ezt az esetet. Hétfőn szépen szorgalmasan tanulgattam, a kitűzött feladatot véghez vittem, sőt kicsit túl is teljesítettem. Aztán kedden elmentem németre, és ezzel ennyi is volt a tervemnek. Mikor hazaértem, már elegem volt az egészből, és a világért nem tudtam magam rávenni a tanulásra. Aztán szerdán akadt némi dolgom, így akkor is kimaradt, aztán a csütörtökkel elérkezett az elseje. Ekkor kezdtem dolgozni, és nem is hittem volna, de a korán kelés, és a gyerekek annyira kimerítettek, hogy nem bírtam koncentrálni...

Szóval nem volt igazán sikeres ez a hét, de még mindig optimista vagyok, hiszen minden kezdet nehéz és kissé döcögős... Legalább is nálam az, szóval, még akármi lehet. Mára beterveztem hogy megírok egy levelet, azzal is csinálok valamit és holnaptól új hét kezdődik.  Remélem, akkor már kicsit nagyobb sikerről számolhatok be. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése