2013. július 15., hétfő

Könnyed nyári smink és outfit

Hát, szó, mi szó elég régen írtam erre a blogra, és, ha írtam is, akkor is érezhető volt szerintem valami furcsa keserű íz a bejegyzéseimben. Azt hiszem a nyári depi korszakomnak most vége, így gondoltam, megmutatom, nektek a mai öltözékemet.

Semmi extra nincs benne, tehát nem is értem, miért akartam róla írni, de mindegy. A nadrág a szokásos ezer éves kedvenc fekete rövid nadrágom. Igazából érzelmi értéke van, amiről nem akarok írni. Ez is abba a kategóriába tartozik, amiben olyan emlékek sorakoznak, amiket majd akkor mondok el, mikor már nem lesz jelentősége. Az egyetlen gáz, hogy már elég rendesen csúszkál le, de egy övvel még tökéletesen hordható.  Ha már öv, akkor a szintén szokásos szivárvány színű kétsoros szegecses övemet választottam. Már ez is kezd szét jönni, sőt most nézem, hogy egy sárga szegecs hiányzik is róla, de imádom.
A felsőt nem szoktam hordani, illetve csak ritkán. Ősszel és tavasszal még fázom benne, mivel ujjatlan, de késő tavasszal vagy nyáron meg a nyaka miatt meleg. Ma viszont pont egy kellemesebb nyári reggelnek néztem elébe, így gondoltam, miért ne. Arról nem beszélve, hogy Berry-t is magunkkal vittük a boltba (kint vártam vele, míg anyu vásárolt), és ezt nem féltem annyira.
Egyedül a napszemüvegem új, amit a múlt héten vettem, mivel a régit úgy négy évvel ez előtt vettem és elég lestrapált állapotban van.
Nehezen találtam szemüveget, mert csak elég kevés áll jól, és utálok hosszan válogatni, de most a húgom segítségével vettem egyet. (Egyedül egyre sem mondtam volna, hogy ez jó) 
A lábamra egy fekete és rózsaszín virágos strandpapucsot vettem. Ezt is sokszor hordtam a nyáron, gyanítom, hogy nem bír ki egy szezonnál többet. :(

És akkor mintha valami sminket emlegettem volna. Ugye? Na, igen. Nyáron, olyan szinten nem sminkelek, hogy ha itthon vagyok, akkor egyáltalán nem, csak ha valahova el kell mennem, és akkor is, annyira gyorsan jön az ötlet, hogy nincs idő órákig készülődni.
Szerintem nem is kell hozzá nagy magyarázat. Begöndörítettem a szempilláimat, majd kispiráloztam őket a Lora spirálommal, amit hétköznapra, suliba szoktam használni. Hihetetlen, de most már három szempillaspirált használok váltogatva. Sosem volt ennyi... :)
Az arcomra némi hidratáló krém, korrektor és egy egészen minimális korallos színű pirosító került, a számon pedig a Paris 316-os számú rúzsát viselem. Nem különösebben feltűnő szín, inkább csak sötétít a számon, de mivel elég kevés ruhához áll jól úgy, hogy az összhatás nem lesz komor, így most ezt választottam.
A hajam simán copfba van fogva, a frufrumat pedig elől hagytam. Ha már vágattam, akkor nem akarom elrejteni, bár negyven fokban elég idegsítő. :D
A körmömön jelenleg az új fehér lakkomat tesztelem, amiről itt már olvashattatok.

Szóval ennyi volt a boltba menős, kutyasétáltatós depi utáni outfit és smink. Remélem, hogy tetszett.

Ti mit viseltek szívesen nyáron? Otthon is sminkelitek magatokat? Ti is olyan nehezen találtok jó napszemüveget, vagy csak én vagyok ilyen béna?

1 megjegyzés:

  1. nyáron legszívesebben mostanában szoknyát, halászgatyát :) felsőnek ujjatlanokat, vagy sima pólókat :) szóval egyszerű, de nagyszerű :DD otthon nem szoktam sminkelni, kivéve ha valami alkalom van, vagy jön barátom :) áhhh, jó napszemüveget találni szinte lehetetlen... úgy érzem mindig, az én fejem nem nagyon alkalmas rá :DD

    VálaszTörlés