2013. június 26., szerda

Angliából jöttem...

Ha nem is én, de a következő dolgok valóban az esős országból érkeztek...
Hosszú idő után az Angliában élő nagynéném hazalátogatott és hozott nekem egy pár dolgot, aminek nagyon örültem.
Mikor megláttam, azonnal beléjük szerettem. Nem is hinnétek, hogy mennyire imádom a lilát. :D
Bővebben itt már írtam róla.
Nyilván semmi extra nincs ebben a farmerban, hiszen egy teljesen sima farmer, még csak nem is csőszárú, csak a sima egyenes fazonú, de nagyon tetszik. Mivel a telet legingsben töltöttem, így most a tavaszra rájöttem, hogy nincs is igazán farmerom. Most viszont lett még egy. Bár remélem, nem mostanában kell felvennem, de ma nem volt éppen nyári idő.
Ezért a felsőért szintén megőrülök. Tudom, kicsit unalmas olvasgatni, hogy "hűdemennyire" odavagyok értük, de nagyon tetszettek az tény. Egy pántos fehér felső, ami szerintem azon túl, hogy jól néz ki, szerintem olyan kis ártatlan, mégis vadító kategória. Szóval... :D

Na, és a saru... OMG! :D Szo-szo... Azt hiszem a kép mindent elárul. Aki szereti az ilyen kissé feltűnő, de csinos darabokat, annak tökéletes. Nagyon tetszik, hogy a fekete alapszín mellett rengeteg szín található meg benne. Gondolom, vannak, akik a bojtot soknak gondolják, de én szeretem.
A legjobbkor... Mikor kapjon az ember fürdőruhát, ha nem az előtt, hogy a Balatonra megy? Bár úgy néz ki, nem biztos, hogy sokat kell fürödnünk... most. :D














És, akkor jöjjön a plusz egy kategória. Soha életemben nem ittam ilyen finom forrócsokit. A csomagolás úgy néz ki, mintha Milka csoki lenne, sőt az íze is nagyon hasonló, csak nem az :D

Szóval, ezeket szereztem most, és köszi Drága nénje, imádlak :D

2 megjegyzés:

  1. húúú az a saru *.* egyszerűen csodálatos!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolhatod, nekem is mekkorára tágultak a szemeim, mikor megpillantottam. :D

      Törlés