2013. július 24., szerda

Változások

Nos, mint láthattátok a blog enyhén szólva is megújult. Már rég terveztem a változásokat és szépen lassan be is eszközöltem őket, aminek az utolsó lépcsőfoka lett a külső megváltoztatása.

új fejléc :)

Az új külsőt körülbelül a blog indulása óta terveztem. Akkor még annyit értettem a bloggerhez, mint a nagyi a számítógéphez és így váratott magára, de aztán elkezdtem tanulmányozni, próbálgatni, és úgy gondolom, ezúttal ez elég maradandó lesz. A fejléc egyben hordoz mindent, amiről szeretném, ha a blogom szólna. 

Tudom, hogy sokan inkább csak a beauty bejegyzések miatt olvassák, de őszintén szólva sok mindenre rájöttem az elmúlt hónapban. Elsősorban arra, hogy a sminkelés terén zöldfülűnek számítok. Bár egészen szépen sikerülnek újabban, de mivel nem ez köti le a napom minden egyes percét, így nem is tudnék érdekfeszítően írni róla napi egy posztot. Természetesen ezután is lesznek ilyen bejegyzéseim is, hiszen szívesen írok a sikeres kísérletem eredményeiről, vagy arról, hogy egy-egy termékről mit is gondolok, de nem csak ilyen jellegűek. A másik amire rájöttem, hogy az ilyen blogok, videóblogok mennyire hatással vannak a mai tinédzserekre. Nem akarok senkit megbántani, de ami a különböző videómegosztókon manapság folyik, az egyszerűen kiakaszt. Nem egy videót találni, ahol a tíz-tizennégy éves lányok próbálkoznak a sminkeléssel több kevesebb sikerrel. És akkor tegyük félre azokat, akik sikeresek, és vegyük azokat, akik kevésbé. Ezek a lányok profinak hiszik magukat, olyan dolgokról beszélnek, amiről halvány lila gőzük sincs, rosszabb esetben anyuci sminktermékeivel mázolják magukat és megkérdezik a végén: "Ugye milyen szép lett?". Az összes szőr feláll a hátamon, mikor ezeket nézem, mert ezek a lányok smink nélkül elképesztően szépek még, hiszen semmi szükségük rá. Jogosan merül fel a kérdés, hogy ha idegesít, akkor minek nézem. Hát had válaszoljak egy kérdéssel. Megszűnik a probléma, ha homokba dugom a fejem? Nem. 
Természetesen ezeknek azok állnak a hátterében, akik hasonló korúak és mégis nagyon tehetségesek. Ezeket nagyon jó nézni, elhinni, hogy ez nem is olyan nehéz, elképzelni, hogy akár ő is lehet ilyen népszerű. a legrosszabb ebben az, hogy a legtöbb esetben nem így van. Az emberek kinevetik, megalázzák ezeket a lányokat, és csak önmaguk tehetnek róla, saját magukat járatják le. Na, ebben nem akarok én segíteni a blogommal. Egy ideig a körmös videókat is éppen efféle okok miatt hanyagoltam, mert én inkább abbahagyom, ha ezzel visszaszoríthatom ennek a jelenségnek az előfordulását.

A másik, ami miatt szépen lassan belecsempésztem más témákat is a blogomba, az azért volt, mert már másra vágytam. Én a körmös blogommal átélem mindazt, amit másnak egy beauty blog ad, így itt már valami mást is szeretnék. Mindenről szeretnék írni, ami velem történik, amit tapasztalok, amit látok, szóval, mindenről, ami a világon van, bár azt hiszem, ezt az indokot elég sokat hangoztattam az elmúlt időben.
Aztán ezzel ugyebár ki is mondtam a legnagyobb indokot: én is változtam. Nem, most nem a bejegyzésbeli kirohanásomról beszélek... illetve köze van hozzá, de nem egészen arról. A felfogásom változott, sok mindent másként látok. Míg tavaly nyáron a sminkelés kötött le, az hogy ott próbálgattam magam, most valami komolyabbat szeretnék. És nem titkolt célom, hogy ezzel is rávegyem magam, hogy nyitott szemmel járjak a világban. Sajnos a rohanó életforma nagyon is jellemző rám, amiben már kényelmesen mozgok, a stressz, a rohanás (időnként szó szerint) már jó ideje az életem része, és kezdem azt érezni, hogy sok minden mellett csal elrohantam. Most ideje megállnom és megcsodálnom, amiket eddig elhalasztottam.

Hát ezek változtak itt a blogon és körülöttem az elmúlt időben. Remélem a blog változásai tetszeni fognak, azoknak, aki olvassák, az meg, hogy az életfilozófiám apró változásai kinek tetszik... teszek rá. :)

(A blog neve csak azért marad, mert körülményes lenne új nevet kitalálnom, ami még nem foglalt és nem sablonos, így ez egyelőre marad. :D)

2 megjegyzés:

  1. én örülök ennek :) az utóbbi időben is már sok másról is írtál, és nekem tetszik/tetszett :) csak így tovább! viszont már nagyon kíváncsi vagyok rá, milyen kirohanásról maradtam le :D

    VálaszTörlés
  2. Végül azt a posztot visszatartottam. Túl sok olyan dolgot írtam bele, ami bár szívből jött, és mélyen igaz, mégis túl sok embert bántott volna meg. Körülbelül egy tíz percig volt fent, a statisztika szerint ketten olvasták, így talán kicsi az esélye, hogy olyan láthatta volna, akinek valójában szólt volna. Rájöttem, hogy valószínűleg néhányan még nem állnak készen a valóságra, és amúgy is, a fene nagy igazságérzetemmel csak megbántok másokat. Meg amúgy is, minek a múlton rágódni, megtörtént, ennyi volt. :)

    VálaszTörlés