2016. november 17., csütörtök

The body shop szerzemények

Sziasztok!

Soha nem szerettem a márkaboltokat. Az ott tapasztalt túlzott készségesség engem mindig taszított, de ha egyet mégis szeretek, az a The Body Shop. Ahogy belépek, már magával ragadnak az illatok. Természetesen ritkán megyek csak nézelődni, általában csak tudatos céllal megyek be, mert üres kézzel ritkán jövök ki. 

Ezúttal is egy kisebb szatyorral távoztam, pedig csupán a teafaolajos, agyagos arcmaszkom utánpótlásáért mentem. Csak ott tudatosult bennem, hogy ezt valószínűleg már nem lehet kapni, legalább is abban az üzletben nem, mert mikor rákérdeztem, azt mondták, már nincs és nem is lesz.

Kissé elszomorodtam, de az eladó azonnal ajánlott két terméket a problémámra. Az egyik a teafaolajos termékcsalád széruma, a másik pedig a Himalayan charcoal purifying glow mask.


Ez első ránézésre nem túl bizalomgerjesztő, hiszen szakasztott olyan, mintha sarat kenegetnék az arcomra. Ráadásul mikor először felkentem, azt hittem, azonnal le is kell mosnom, mert olyan szinten csípte az egész arcomat, hogy azt hittem, rákvörös lesz a végeredmény. Azonban egy-két perc elteltével, ahogyan elkezdett megkötni, az égető érzés is abbamaradt és húsz perc múlva a lemosás után a bőröm olyan puha és tiszta érzetű volt, hogy azonnal beleszerettem ebbe a termékbe.


Ráadásul éppen akció volt. Huszonöt fontos vásárlás felett ajándékba járt egy általam választott termékcsaládból álló kis csomag. 

Kitalálhatjátok, hogy melyiket választottam. A teafaolajasat, ami tartalmazott egy arclemosót, egy tonikot és egy arckrémet.



Ennyi lett volna mára. Legközelebb találkozunk.

További szép napot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése