2016. november 28., hétfő

Elfogytak

Sziasztok!


Még a "szünet" előtt gondoltam rá, hogy kellene egy ilyen bejegyzést írni, de odáig jutottam csak el, hogy elkezdtem gyűjtögetni a dolgokat. Ez elég nehézkes feladat volt, mert én azonnal hajítom a kukába az üres flakonokat, tubusokat, bármiket. Most is volt olyan, amit kidobtam, de próbáltam eltenni a dolgokat, úgyhogy akkor kezdjük is.

Az első csoportba gyűjtöttem a tusfürdőket. Az elsőt még nem használtam el száz százalékosan, még van benne egy használatra való, de nem akartam tovább húzni, mert már agybajt kaptam a körülöttem lévő szeméttől. Az I love... tusfürdő nem volt nagy kedvencem. Kellemes narancsos illata van, de ennyi. 
Ezzel szemben a The Body Shop pinita colada illatú tusfürdőjét imádtam. A legcsodálatosabb illat volt, amit valaha szagoltam. A TBS termékek egyébként is fantasztikus illatúak, de ez mindet leveri. Kár, hogy csak limitált volt, és már nem kapható.


A következő csoportban találhatók azok a, amik megváltoztatták az életemet. 
Az első ilyen az a The Body Shop teafaolajos arcmaszkja. Imádtam.
A Batiste száraz samponjával sincs ez másként. Végre találtam egy olyan száraz sampont, ami valóban működik és fantasztikus illata van. 
A Nivea sminklemosóját már nem is kell bemutatnom. Mindig is imádtam a kétfázisú arctisztítókat, de ez egy régi nagy kedvencem.

Rexona dezodort használtam évekig. Gimiben imádtam, mert kellemes illata volt, de nem az a nagyon erős, túlzó, gyümölcsös, hanem egyszerű tisztaság illata volt, A Rexona Maximum protection ugyanezt adja meg azzal a plusszal, hogy brutál erős izzadásgátló hatása van. Imádtam, újraveszem.



Sminkek. Nem sok sminket hordtam a nyáron. Most hogy már újra dolgozok, leginkább ezeket használom. Alapozó, szempillaspirál, szemöldökceruza...
Mindkét alapozót szerettem, de a Maxfactort sokkal jobban. A Rimmel Lasting finisht valószínűleg valahogy megváltoztatták, mert régen imádtam, de ez az üveg már nehézkesen fogyott el. 

A Maybelline Lash sensational szempillaspirálja a kedvencem. Most is van egy használatban, ahogyan a Maybellone Browsatin kétvégű szemöldökceruzája is.


A vegyszerek kikészítették a kezem, most pedig már szinte itt a tél, tehát rakatszámra használok mindenféle krémet. Mindkettőt imádtam.

Ennyi lett volna már, legközelebb találkozunk!

További szép napot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése