2016. február 25., csütörtök

Shally Hansen Salon Insta gel strips teszt

Sziasztok!

Megint egy tesztet hoztam nektek. 
Be kell, hogy valljam, amikor úgy döntöttem, hogy kipróbálom a kis aranyost, teljesen belelkesültem és alig vártam, hogy írhassak róla. De! Egy napot adtam neki.
Az ilyen matrica "körömlakkoktól" valahogy mindig távol álltam, pedig már tinikorom óta figyelgettem őket, de sosem fogott meg. Viszont a Sally Hansen egy név, amitől az ember nem vár gagyit. De akkor is csak egy adag lelkesedésem és a szkeptikusságom maradt, mikor megláttam a boltban. De kellett! 

Mivel az ára nagyon baráti volt (mindösszesen egy angol font), így kettőt is választottam, az Amazing lace-t illetve a Walk the catwalk-ot. Maximum buktam két fontot. 
A doboz tartalmaz 16 darab szín matricát (különböző méretekben), 2 darab fertőtlenítő tisztító kendőt, egy gel fedőlakkot, egy narancsfapálcikát és egy pici körömreszelőt.
Valamint kell hozzá UV lámpa, ami nincs a dobozban. Mini lámpát ír, de természetesen bármelyik jó hozzá (én 36 wattos lámpát használtam).

A használata gyorskörövattávall féltem is, hogy majd nem illesztkedik a matrica a körmömre, de tökéletesen passzolt.

Első lépésben érdemes szappanos meleg vízzel kezet mosni esetleg áztatni majd feltolni a körömágyat és lekaparni a letapadt bőrt, majd egy kicsit felbolyhosítani a körömágyat. Ha nincs otthon puha buffered, használd óvatosan a kicsi reszelőt, ami a készletben van, de vigyázz nehogy felsértsd a körömlemezt.

Ezután töröld át a körmeidet a fertőtlenítő kendővel! Ha ez megvan, válasszad ki a megfelelő méretű matricákat és tedd őket a körmridre, majd a reszelővel távolítsd el a felesleget. (Fodd meg a matricát a négyszögletű végénél, majd távolítsd el a paprírt, az átlátszó réteg maradjon rajta, így könnyedén meg tudod fogni és így helyezd fel a körömlemezre.) Ez a legnehezebb lépése, de ez sem olyan nagy ügy. Ezután mehet rá a zselés fedőréteg, amit én két percig lámpáztam, majd át kell törölni a fertőtlenítő tisztító kendővel, hogy eltávolítsad a maradék ragacsos réteget és már kész is.


Én a matricát csak a gyűrűsujjamra tettem, a többit viszont ugyanúgy előkészítettem és egy sima Rimmel körömlakkot kentem rá, majd fedőrétegként ugyanúgy a géles állagú lakkot tettem. Ez nagyban megnővelte a manikűröm élettartamát. 

Eltávolítani viszont nem olyan egyszerű, mint ahogyan írják, viszont ha egy kis körömlakklemosós vattával leáztatod, nincsen semmi gond, pikk-pakk lejön.

A tartóssága ugyan nincs két hét, de a sima körömlakkoknál jóval tartósabb. Míg az előbbi nekem a munkám miatt egy napot bír ki, ez négyet. A negyedik nap már elkezdett kopni, de tekintve hogy egész nap ágyazok, mosogatok, vegyszerekbe nyulkálok, ez nagyon szép teljesítmény. El tudom képzelni, hogy normál kézhasználat mellett kibírna egy hetet, de az ígért két hetet nem tartom valószínűnek.

Összeségében meg vagyok elégedve, az pedig plusz pont, hogy a fedőlakk még a sima körömlakkokhoz is jó. Bár nem egy valódi géllakk, de így lehet néhány naponta új manit készíteni, ami a géllakknál sajnos nem opció.
Engem meggyőzött. Ha még lesz alkalmam, biztosan veszek még belőle.

Mit gondoltok? Próbáltatok már ilyen matricát? Mik a tapasztalatok? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése