2016. február 22., hétfő

Kedvencek az elmúlt időszakból

Sziasztok!

Hosszú ideje bem volt kedvences bejegyzés, mivel nem nagyon voltak olyan termékek, ami robbanásszerűen a szívembe férkőzött volna. Így ezek a kedvencek már egy ideje a birtokomban vannak, mondhatni nem fellángolás.
1. Fabulon Tini tonik:
Retró, de jól bevállt tonik, ami hosszú évekkel ez előtt furakodott a szívembe. Aztán elhanyagolódott, ezer mást próbáltam, de most visszatértem ehhez. Az arcom legnagyobb örömére.

2. L'oreal elvive extraordinary oil:
Soha nem használtam ez előtt olajat a hajamra. De ez jól ápolja és védi a hajamat. Mivel minden hajmosás után ki kell vasalnom a hajam, hogy copfba kötve (amit muszáj megtennem a munka miatt) álljon valahogy, kell valami extra védelem és ápolás. 

3. Maybelline Babylips (cherry me):
Az ajaktermékek nálam kényes téma. Szeretem a hosszan tartó ajakkencéket, de ezek mindig nagyon szárítják az ajkaimat, és nem is mindennapi viselet nálam, mivel a munkába nem tanácsos agyonsminkelni magam. De néha mégis szeretnék valami színt. Ilyenkor használom ezt a kis csodát.

4.Avon mega effect eyeliner:
Szemhélytusb*zi vagyok. A világ összes tusa nem volna elég nekem, de a filces formát szeretem leginkább. Ez a tus pedig az egyik legnagyobb kedvencem, mivel a legtöbb tusfilccel ellentétben ennek valóban fog a vége és nem csak egy ideig.

5. Garnier BB krém érzékeny bőrre:
A Garnier olajmentes BB-je kicsinálta az arcomat. Utána pedig már próbálhattam bármit, minden alapozó vagy BB krém valahogy nem volt tökéletes. Nos, ez sem az, de ettől legalább nem is pattog tovább ki az arcom. A fedése hagy némi kivetnivalót maga után, de egy korrektorral mindennapi használatra elég... Vagyis majdnem, de jobb alternatíva helyett megfelel.

6. Lancome pomette pirosító (03 Rose impatient):
Kell egy pirosító. Mindig kell. Gyakorlatilag ezen kívül még egy van a birtokomban, de ezt szeretem jobban.

7. Secret Fantasy Midnight parfüm:
OMG! Leginkabb ajándékba kapok parfümöt, hosszú ideje előszöt vettem magamnak. És az illata... Nagyon jó. A neve tökéletesen illik az illathoz. Egy erősebb kissé fűszeres, de nagyon édes illat.

8. Garnier pure active exfobrusher spot fighter:
Nyár eleje óta használom, és nekem nagyon bejött. A kefe nagyon jól tisztítja az arcot. A kefe ugyan dörzsöli az arcbőrt, de a mentolos gél jól hűsíti azt, valamint remekül szárít, bár talán kicsit jobban is, mint kellene. Vannak napok, mikor az én arcomnak is sok ez.

9. Toni&guy szárazsampon:
Az első, amit próbáltam és valóban működött, és még az illata is kellemes.

Nektek mi a kedvencetek mostanában?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése