2016. február 26., péntek

Modern-gótikus manikűr rövid körmökön

Sziasztok!

Miután lekerült a körmömröl az instant lakk, tudtam, hogy a hosszú körmeimtől is meg kell vállnom hiszen papír vékonyságúak, úgy is betörtek volna. És ha már így alakult, nem hagyhattam ki az alkalmat, hogy valami újat alkossak, hiszen a szögletes körömforma, amihez így újra visszatértem, sok lehetőséget tartogat. Így esett a választásom a két új PS... körömlakkomra.

Az alapötletem az volt, hogy a matt és a csillámos lakk jól néz ki együtt. Aztán ahogy forgolódtam az ágyban, agyaltam, hogy ez így kevés lesz, de a sötét gyűrűsujjról nem mondok le. Akkor a középsőt díszítem! Innentől már szinte azonnal jött az ötlet, hogy egy oldal irányú francia lakkozást szeretnék, amit pár pöttyel dobtam fel. 

Aztán mikor felöltöztem és megláttam, hogy milyen jól áll a csipkeberakáshoz a felsőmön, még fantázianevet is ragasztottam rá. Egyszerre újszerű és egy régi hagyományos formán alapszik. Nekem olyan modern-gótikus.

Vélemény? Ismeritek a PS... lakkjait?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése