2015. december 31., csütörtök

Hópihés géllakk az év utolsó napjára

Sziasztok!

Kicsit eltűntem mostanában az online világból, de most, hogy végre csak napok vannak hátra a szabadságig (és végre újra magyar talajra léphetek), így újult erővel valami érdemlegeset alkottam.

Ebben a kis maniban minden benne van, amit szerettem volna, és bár az arany színe miatt először csalódott voltam, de már teljesen átmelegedve csodálatos és pont olyan, amilyet szerettem volna.

Az arany és piros kombó némi zölddel már karácsonyra a fejemben volt, de akkor végig dolgoztam és nem volt kedvem két órát csak a körmeimmel foglalkozni.
Igazából mostanában egyaltalán nem volt kedvem magammal foglalkozni, de ma úgy kelltem fel fél kilenckor, hogy azonnal kimásztam az ágyból, letusoltam, felöltöztem és SMINKELTEM. Ez baromi nagy szó, mivel egész nap itthon vagyok, sőt a szilvesztert is szűk körben töltjük, szóval okom nem volt rá, de kellett a plusz energia, amit ez ad nekem.

Na, de nem húzom tovább az időt, jöjjenek a képek:

Hidegben az arany méregzölddé változik
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én megőrülök a színváltó körmökért. Szerintem nagyon egyedi és különleges viselet lehet, bár lehet, hogy ezt az én kis infantilis lelkem súgja csak. Nektek bejön?

Természetesrn nem fejezhetem be anélkül, hogy megköszönjem mindazoknak, aki a kevéske bejegyzéseim ellenére is olvastak, azoknak, akik követnek facebookon. Köszönöm! Nagyon sok szép pillanatot hoztatok a nem mindig könnyű napjaimba.

Sikerekben gazdag, boldog új évet kívánok mindenkinek! 

3 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem a színváltósat nekem is van kettő.
    Te hol szoktad beszerezni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt most az e-bay-en vettem, de szerintem elég sok vebáruházban találni. Nem tudom, hogy a boltok polcain mennyire megtalálhatók.

      Törlés