2013. szeptember 1., vasárnap

Volt egyszer egy nyaralás...

Hát nem most volt, hogy "nyaralni" voltam, de ígértem egy beszámoló félét és még nem írtam meg. Gondolkodtam rajta, hogy majd egy egész nyaras beszámolóval kötöm egybe, de inkább így írom meg, mivel nem sok mindent tudnék egyébként mondani.

Szóval akkor lássunk neki: Néhány napot töltöttem Sóstón a zenekarral. Ha úgy vesszük össz-vissz két és fél nap volt, csütörtök este mentünk és vasárnap reggel jöttünk. Próbálom napokra lebontani, hátha úgy értelmesebb leszek :)

Csütörtök:
Este olyan fél nyolc körül indultunk, majd egy kisebb bevásárlás után útközben megérkeztünk. Nem voltunk sokan, viszont jól szórakoztunk. Első este: PÓKER!


Sosem szerettem kártyázni, valahogy nem az én világom, és a póker szabályait is csak kicsit ismerem, de amint rám mosolygott a szerencse, mikor már majdnem mindent elvesztettem (nem pénzben játszottunk), onnantól kezdve kezdtem élvezni a játékot. Végül ketten maradtunk és amolyan mindegy alapon (menjünk már aludni, fél kettő van) felraktam mindent és buktam :)

Péntek:
Őrült nap! Azt hiszem, ez rá a legjobb kifejezés. :)
Reggeli után előkerült egy ezer éves "Gazdálkodj okosan!" társasjáték, amivel persze azonnal játszani kellett.
Először az árnyékban kezdtünk játszani, de reggel lévén ott hűvös volt, így kiültünk a napra. Lehet, hogy nem volt a legjobb ötlet úgy tizenegy óra felé. :) A játékot felfüggesztettük egy ebéd erejéig. A strand felé elég sok étterem van, így választék az volt. Végül Gyros tálat ettem. Mikor megkérdezték lehet-e csípős, még nem tudtam, mit vállalok be. Az első falatnál végigmarta a torkom, de isteni fonom volt. Az ára ugyan nem túl kedvező, de elég sokat adtak, úgyhogy megérte.
Ebéd után irány a Balaton! Hogy milyen volt? HIDEG! Iszonyat hideg volt, de persze azért belementem, és egy idő után megszoktam.
Délután visszatértünk a társasunkhoz, majd előkerült egy újabb. Senkit ne tévesszen meg a neve(IQ gyerekeknek), elég utálat egy játék.


Egyedül az árnyékképről összerakós feladat a nehéz, na, meg a memóriám sem volt a toppon, de nem vagyok tökfilkó (természetesen senki nem az - írták az ismertetőben).
Aztán az este... A délután folyamán szállingózni kezdett egy legénybúcsús csapat, mi pedig szépen komótosan készülődtünk a szalonnasütéshez. Én részemről csak ültem a tűznél, aztán végül is egész jó buli alakult ki, főleg mivel a mi csapatunk is kiegészült még pár fővel, így együtt elég sokan voltunk :)

Szombat:
A reggelt nem kívánom senkinek! Újabb "Gazdálkodj okosan!" úgy tizenegy óra felé.
Most sem nyertem, de legalább a kocka az én oldalamon állt. Elég sok alkalommal dobtam hatost, vagy léptem "újra dobhatsz" "haladj tovább a ... mezőre" helyre, ami időnként elég poénos volt.
Ebédre újabb fincsi Gyros, bár akkor már nem volt olyan csípős, pedig ugyanúgy kértem...
A Balaton vize azonban melegebb volt, így még éjszaka is lementünk, akkor viszont meglepően meleg volt. Mindenki azon aggódott, hogy vigyek zoknit, meleg ruhát...stb, mert fázni fogok, hát nem fáztam. :)

Vasárnap:
Három óra alvás után ébresztő, és pakolás, majd indulás. Szerencsémre nem hagytam ott semmit, legalább is nem hiányzik semmim. Itthon egész nap aludtam, háromszor ébredtem fel, de mindegyik alkalommal visszaaludtam. :)

Az egyetlen hátulütője, hogy megfáztam.Bár az nem tisztázott, hogy ott, vagy itthon kedd hajnalban, de ez már egy másik történet. :)

Ti hol nyaraltatok az idén?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése