2013. szeptember 21., szombat

Őszi, arany-szilva smink

Sziasztok! Az elmúlt időben nem volt túl sok időm írni, ahogy beindult a suli, elkezdődött a tanulás, és egy jó két hétig azt sem tudtam, hova forduljak, minek álljak neki, hogy végre fogyjon belőle. Most is van még mit csinálnom, de sikerült beállítanom a napirendem, így marad időm erre is. :D

Ez alkalommal egy igazi őszi sminket készítettem nektek, remélem, hogy tetszeni fog, bár nem titkolt tény, hogy a szalagtűzős sminkemet kísérletezgetem, de ennek annyira őszi jellege lett, hogy végül így neveztem el :)

Arc:

Bár a nyár lejárt, de még nincs olyan hideg, és időnként még süt a nap, így egyelőre az Avon Solution színezett hidratáló krémét használom az arcomon. Elég jó véleménnyel vagyok róla, bár gondolom lassan itt lesz az ideje átszoknom az alapozóra...
A hidratálás után az Oriflame hármas korrektor palettáját használtam, értelem szerűen mindent a megfelelő helyre.
Természetesen egy kis pirosító sem maradhatott el, hiszen a színem már jelentősen megfakult, de szeretem ha van valami élet az arcomon.
Szem:
A szemsmink volt a meghatározó, mint, ahogy nálam általában. :) A belső szemzugba egy kis fehéret tettem, majd a szemem belő felére a fehér után egy kevés aranyat használtam, majd egy pufibb ecsettel a külső részre egy kis szilva színt (bal oldalon a második a legalsó sorban) vittem fel, a mélyítő vonalba pedig egy leheletnyi barnát. Ez utóbbi szinte csak alig látszik, a lényeg a mélyítés, nem is akartam, hogy a barna domináljon. Végül szempillagöndörítés és a szokásos hétköznapra használt Lora szempillaspirál. Az alsó szempillasorom alá felvittem a színeket egymás után, hogy azt is hangsúlyozzam, de a szemceruza elkerülésével.
A kész mű

Száj:

Ebből a szempontból érezni már, hogy itt az ősz. A szám (és a kezem) állandóan száraz, így esett a választásom erre az ajakápolóra. Amellett, hogy jól ápol szép fénye van, mintha egy szájfény volna. :)

És valahogy így néz ki egészben, bár nem valami közelről, nem tudom, mennyire látjátok. Bár ebből is látszik, hogy jól viselhető suliban is, mert kevés az esélye, hogy beszólnak érte, hacsak nem  tanár orra előtt ültök, mert akkor azért sanszos, hogy észreveszik. Én viszont nem fogok az utolsó évemre megváltozni, eddig is sminkeltem magam (kilencedik óta), szóval nem hazudtolom meg magam :)

Mos? Mit gondoltok? Ti szeretitek ezt a színösszeállítást? Milyen sminket viseltek legszívesebben ősszel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése