2013. szeptember 12., csütörtök

Hol voltam?

Sziasztok! Szánom-bánom bűnömet, hogy eddig egy szót sem írtam, de ahogy elkezdődött a szeptember, számomra az agyhalál is bekövetkezett. Ahogy ez lenni szokott, azonnal a nyakamba zúdult a tanulnivaló, a végzős év problémái, mint a szalagtűző, ballagás (igen, mi már ezen gondolkozunk), a stressz az érettségi miatt (két emelt, te jó ég).

Szóval, rám járt a rúd, mivel még a kutyám is beteg lett, így két napig alig aludtam. Szerencsére jól van, és lassan minden kezd rendbe jönni. Elvileg mindent elintéztem a szalagtűzőre (ha nem húzzák át a számításainkat), csak a tánctanár hiányzik, még a ruhám is megvan, de erről még elővigyázatosságból nem rakok ki képet, viszont a szalagtűző után azonnal láthatjátok majd. :)

Többet is próbáltam, de aztán végül az elsőt választottam, ami egyébként lila színű. Nem akartam lila színű ruhát, de végül beleszerettem.

Ezen kívül semmire nem volt időm, ezerrel tanulok, épp a hetem ment rá, hogy átnéztem a 9.-es irodalomkönyvemet. (Igen, stréber vagyok, de büszkén vállalom :D), de majd talán ahogy belelendülök, könnyebb lesz és jut is most már időm írni.

Amúgy, így néztem ki az első nap :D Már nem tetszik annyira, mint akkor, bár ez a kép már délután készűlt, szóval mindegy. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése