2013. május 8., szerda

Barátkozzunk a kékkel part 2

Talán kicsit komolytalan a cím, de végül is nem véres téma ez.  Már egy előző bejegyzésemben említettem, hogy próbálok megbarátkozni a kék sminkekkel. Nincs nehéz dolgom, mert bár próbálok a melegebb színek felé orientálódni, de végül mindig a semleges színek (szürke, fekete, fehér) és a lila játszik szerepet az életemben. Ma, el kellett mennem a városba (imádlak érettségi szünet a matek után) így összedobtam egy halványkék sminket.

Teljes egészében valahogy így néz ki, nem olyan horrorisztikus, pedig tartottam tőle. Ez a jeges kék szín az, amitől még a legnagyobbak is félnek, nem is tudom, hány videóban hallottam, blogon olvastam, hogy milyen kevés embernek áll jól, de gondoltam, nem végzek fél munkát, csak azért is megkedvelem a kék sminkeket.


Nulla trükk, amit bevetettem, csupán a belső szemzugba tettem egy kis fehéret (mert kicsi szemeim vannak), ezen kívül az alsó szempillasor alá is felvittem a kékből.
Ezen a képen látszik, hogy tust sem tettem, mert siettem és nem voltam biztos benne, hogy elsőre képes lennék meghúzni a vonalat, de ha tettem volna, akkor inkább már elegánsabb smink lenne, mint ami nekem speciel kellett.
A számra a Balea Juice Oringe nevű ajakápolóját tettem, az arcomra pirosítóként egy saját készítésű krémes pirosító került. Bár ezen a fényképen eléggé vörösnek tűnök, de élőben nem ilyen durva.

Szóval remélem, nem riogattam el az embereket, és ezért nem volt szinte sehol sem nagy sor. Bár egyesek szerint néha olyan harsány sminkem van, hogy csak na, de azért vagyok, hogy próbálgassam. Aki nem mer, az nem nyer.
Nem állítom, hogy baromi jól áll nekem ez a szín, de mikor vállaljam be, ha nem akkor, mikor fiatal vagyok.

Ti hogy álltok a kék sminkekkel???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése