2013. május 26., vasárnap

Balea Juice Orange alajkbalszam

Tekintve, hogy idegességemben a számat rágcsálom, és a klarinétozás után lazán kifújja a szél a számat, nem csoda, hogy az elmúlt időben egy egész sor ajakápolót kipróbáltam, és most a legújabbról szeretnék is egy rövid véleményt írni.

A télen láttam először a Balea tégelyes kiszerelésű alakápolóját a dm-ben, de az akkori cukros illatú, rózsaszín valamivel nem igazán voltam kibékülve, így a telem a tender care chcolate-tal ment végig. Ám amint tavaszodott a csokiillat kezdett nyomasztani, valami igazán pezsdítő tavaszi illatra (és ízre) vágytam, így bukkantam erre.

Állagát tekintve egy viaszos anyag, ami nagyon jól kenhető. A nevéből adódóan narancs illata van, sőt enyhe narancsos íze is, de egyáltalán nem erős, így nem kínoz a vágy, hogy az nyalogassam, így aztán szépen tud hatni, ráadásul színe sincs, így egyáltalán nem zavaró.


Ránézésre nagyon kicsi, de elég sokáig használható. Én lassan egy hónapja használom, átlagban napi háromszor, és alig fogyott belőle valami.

A hatását tekintve nem egy csoda valami, de nagyon jól hidratál, és ha megerőltetem magam, és nem rágcsálom az ajkaimat, akkor egész hamar érezhető a hatása.


Árát nézve sem egy nagy kaland, én így a hónap elején 420 Forintért vettem.

Nem tudom, ki mennyire van oda, a nagyon natúr, enyhe illat, enyhe íz és a lehető legkevesebb színnel rendelkező ajakápolókért, de nekem a nagy kedvencemmé vált. :D


Ti próbáltátok már? Vélemények?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése