2016. szeptember 29., csütörtök

Csillámos narancs őszi manikűr

Sziasztok!

Az elmúlt időben teljesen csupasz körmökkel léteztem. Ezt eddig el sem tudtam volna képzelni, de most valahogy rákényszerülve elviselem a sorsom. Most viszont van pár napnyi lehetőségem, amit azonnal kihasználtam. Van ennek egy kis kényszer töltete, mert nem akarom a blogot manik nélkül hagyni. 

Úgyhogy most egy narancs színű, kissé őszies hangulatú manikűrt készítettem.

A narancssárga nagyon régi nagy kedvenc színem, nagyon energikus és nagyon pozitív életérzést ad. Nem mellesleg pedig a húgomtól pont kaptam egy naracs lakkot, amit ideje volt kipróbálni. Így esett erre a választásom, amit némi csillogással illetve fekete és ezüst strasszokkal egészítettem ki. 

Az összhatás nekem nagyon tetszik. 


További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése