2016. március 14., hétfő

Teszt: Avon mega effects vízálló szempillaspirál

Sziasztok!

Mivel a körmeim kényszerpihenőn vannak, így ma egy másfajta bejegyzéssel készültem nektek.
Még januárban vásároltam meg a mega effects szempillaspIrált, amiért hosszú ideje oda meg vissza voltam, alig vártam, hogy kipróbálhassam, hiszen annó a megjelenésekor hatalmas hype volt körülötte.
Az eredeti változat helyett én vízállót vettem, mivel én azokat jobban kedvelem a munkában. Rohanok. Nekem kell a tartás. 
Nos, lehet hogy én vártam el túl sokat.
De kezdjük az elején!

Egy átlagos spirál. Ennyi. Semmi extra, semmi magávalragadó nincs benne. Egy teljesen átlagos festék, ami nekem meg sem közelíti a vízállóság fogalmát és nég a kialakítása sem újszerű. 
Mikor anyukám meglátta, egyből eszébe jutott, hogy annó ilyen kis kefével vitték fel a szempillaport a pilláikra. Szóval egy retró dolog újracsomagolva. Félreértés ne essék, sokszor imádom a retró termékeket, hiszen van hogy ezerszer jobbak az új társaiknál, mert van amin nem kell változtatni, de újszerű ötletnek beállítani valamit, ami nem az, pofátlanság.
Maradva a kefénél... Nem könnyű vele dolgozni. Próbáltam már mindenhogy, neghajlítva is egyenesen is, az összes legetséges módját próbáltam, de akkor is csak ügyeskedve tudtam elérni, hogy ne kenjem magam össze. Így a reggeli kapkodásban nem éppen a legjobb választás. Ráadásul a szépen ívelt, dús hatást elérni vele lehetetlen.
A felháborodásomon kívül viszont tényleg egy semmi különöset nem mutató spirál, amit időnként ha nem kapkodok még használok is. 
Pozitívum, hogy valóban eltér a kinézete a megszokottól, táskabarát méretű, de a 2799 forintos árát nem éri meg.

Ti mit gondoltok?

2 megjegyzés:

  1. Szerintem tökéletes! Jó, hogy hajlítható, előnyös tulajdonsága. Én elértem a kellően ívelt, dús hatást. Nem a vízállót próbáltam, hanem a pirosat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy másnak neked sikerült, sajnos én hiába próbálkoztam vele.

      Törlés