2015. február 4., szerda

Utazas kormokben :D

Sziasztok!

Mar idejet sem tudom, mikor irtam utoljara bejegyzest, de ez most eppen lenyegtelen, hiszen vegre nekiultem egynek.
Bar az uj ev igen csak elhaladt mar mellettem, annyi minden tortent, hogy fel sem fogtam, mi tortent.
Karacsony, szilveszter, majd az uj ev elso napjai ugy szaguldoztak el, mintha meg sem tortentek volna, pedig de, es nagyon jo volt.
Szoval mindenki tudja, hogy Januar elsejen hazautaztunk Magyarorszagra, amit mar nagyon vartam, es pontosan tudtam, hogy nem arrol fog szolni a vakaciom, hogy ketnaponta kormot festek, mivel keptelen vagyok vigyazni, igy a mukorom mellett tettem le a voksot. Gondoltam, ez majd birja a strapat. A Bowlinggolyoval nem szamoltam...
Egszeru kis francia mani, amit a gyurus illetve a mutatoujjamon diszitettem. Eloszor csak a viragot akartam a gyurusujjamra, de vegul hianyoltam belole a zoldet, igy kerultek a kovek a mutatoujjamra.
Meg voltam vele elegedve, mindent birt, kiveve, hogy az egyik ko valahogy elmarad, mikor probaltam az amugy mar tulsujos borondomet bezipzarozni tobb-kevesebb sikerrel. Mindegy, rendben voltunk. Alta a mosogatast, a pakolast, a hajmosast (ami nalam nagy szo, mert mindig utaltam mukorommel hajat mosni, mert folyton elakad, ahogy kezd lenoni), egyszoval boldog voltam.

Hittem en, kis naiv, hogy alkalmam sem lesz ezek utan lakkozni... Tevedtem. Szerencsere, mert az en draga egyetlenem noverenek csak alkothattam valamit. Bevallom toredelmesen, hogy nem volt egyszeru feladat, mert ugybear a megszokott eszkozeim mind itt voltak, meg mindig nehez olyan szemelynek kitalalni valamit, ami passzol a stilusahoz, akit alig ismerunk. Na, de: Challenge accepted! :)

Vegul egy egyszeu kis mani kerekedett ki belole. Nem tudom, milyen otlet vezerelt ekkor, de nekem tetszett a vegeredmeny... remelem, neki is :D

Aztan elhagytuk az orszagot, ekkor meg ep kormokkel, de eszembe nem jutott, hogy egy szamomra teljesen idegen helyen a sors osszeismertet egy lannyal Ezek utan csak: Timi), akinek olyan jol all a mukoromecset a kezeben, hogy orom nezni, ahogy dolgozik.
Na, de itt tortent az a "botranyos" eset, hogy a bowlinggolyo letorte a kormom, es az en egyetlenem kitalalta, hogy ha Timinek van kedve, csinaljon nekem masikat (mert amugy is mar lenot). Hat egyikonket sem kellett sokaig gyozkodni, oda meg vissza voltunk az otlettol.
Mikor aztan eljott az ido, kisse nehezen valasztottam, hogy milyen is legyen. Abban az egyben biztos voltam, miutan lattam Timi szinvaltos kormeit, hogy valamilyen modon en is olyat szeretnek.
Imadom :D Napokig le sem birtam venni rola a szemem. Na, de ott tartottunk, hogy vegul ugy dontottem, hogy negy ujjam lesz szinvaltos, a gyurusujjamra meg egy olyan szint valasztok, ami mindegyik arnyalathoz passzol. Ez lett ez a csillamos kek, amit ket kovel turboztunk fel. Szerintem csodalatos lett a vegeredmeny.

Egyebkent kar, hogy nem tudom lekapni a teljesen lila szinet, mert abba szinbe elso latasra szerettem bele... Ezuton is koszonom, Timi! :D

Szoval, valahogy igy zajlott az utazasom korom szepmpontbol, hiszen ket nappal ez utan mar indultunk is vissza. Azt kell mondanom, furcsa, hogy ekkora tavolsagban is sikerul olyan emberek tarsagaba keverednem, akik osztoznak a hobortomon :D

2 megjegyzés:

  1. nagyon szépek ezek a műkörmök :)) örülök hogy jól telt az itthon töltött idő!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom... Ez csak egy kis elnagyolt beszamolo, szerintem ha mindent el akarnek meselni, az beletellene egy kis idobe. ;D

      Törlés