2015. január 6., kedd

Ujevi megyarazkodasok

Sziasztok!

Ezer es egy eve nem volt semmi a blogon, de itt az uj ev es az uj lehetosegek... es igy tovabb. Igazsag szerint legnagyobb oka annak, hogy semmit nem irtam, hogy decemberben rendesen felhalmozodott a munka, azt sem tudtam, hol all a fejem. Idonkent volt egy-egy szabad delelottom, de akkor nem hogy blogolni, de az agybol kimaszni sem volt kedvem.

A karacsonyom nagyon jol telt, bar most messze voltam a csaladomtol, de meg igy is negyon szep es nyugodt unnep volt.

A kenen: nagynenem, Marcsi es en :D
 Nagyon szuken, a kis szedett-vedett csaladunkkal unnapeltunk, bar eleg erdekes volt. A vilagon az egyik legszerencsesebb lany vagyok , aki ekkora meglepetesben reszesulhet. Meg a szobamba sem mehettem be, igy a ruhamat is ugy hoztak ki, es en egesz vegig ragodtam, hogy mi a fene lehet az, de vegul tobbek kozott ez vart:
En mar beletorodtem, hogy iden nem lesz karacsonyfam, igazsag szerint nem is erdekelt, de aztan az en angyalom csak becsempeszte az ablakon (nem a foldszinten lakom).

A karacsony hamar lecsengett, szerencsere nem nagyon dolgoztunk, igy tudtunk egy kis idot nyugalomban egyutt tolteni :D
kedvesemmel :D

Aztan eljott a szilveszter, ami mar kevesbe volt ilyen nyugodt. Reggel felkeltem hajnalban, bementem dolgozni, erre hazakuldtek, mert megis kaptam szabadnapot, csak elfelejtettek elotte este szolni... Hm....
Masnap utaztunk, szoval pont jol jott. Igy is erdekes volt, de a tolunk telheto legkevesebb hulyeseggel tudtunk celt erni...

Az utazasnak ugyan meg eppen csak a kozepen tartunk, de eddig jol telik a pihenes... szerintem ez a kep pontosan leirja...

Ujevi fogadalmaim nem igazan voltak a nagy rohanas miatt... inkabb csak olyasmikre gondoltam ebben az idoszakban, mint:

  • tobbet blogolni
  • jobban beszelni angolul
  • almok megvalositasa
  • uj celok kituzese


Kicsit ugy erzem, hogy az eletem atlendult egy masik oldalra, ahol uj kihivasokkal kell ugyan szembeneznem, de keresnem is kell ezeket... Nem tudom nagyon megmagyarazni.

Na, mindegy! Kellemes uj evet mindenkinek, hamarosan ujra jelentkezem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése