2014. október 11., szombat

Szeptemberi kedvencek

Sziasztok!

Tudom, kicsit megcsusztam ezzel a bejegyzessel, mar egy hete tervezem a kozzetetelet, de sosem jutottam a vegere...
Munkaval telien es iszonyu farasztoan telt el a szeptemberem, de az uj eletem megannyi uj izgalmat, varazlatos boldog pillanatokat, hatalmas meglepeteseket es rengeteg uj kedvencet hozott.

Regi szokasomhoz hiven nezzuk elobb a smink es korom temaval kapcsolatosakat:
1. Elizabeth Arden paletta:
Szerintem az osszes itteni sminkes bejegyzesemben benne van, es mar el sem kell mondanom, mennyire hihetetlenul imadom.
2. Barry M metalic szemhelytus:
Errol a kis metalos barna tuscsodarol azt erdemes tudni, hogy imadom :D Mikor kicsit nagyobb loket kell `reggel munkaba menet es nem piszmogom el az idot, akkor ezt szoktam bevetni a mindennapi sminkem melle, es igy mar indulhat is egy nehez nap, en keszen allok.
3. Max Factor Clump Dufy Mascara:
Abszolut kedvenc szempillaspiral. Szepen szetvalasztja a pillakat, remelkul meg is emeli oket, es egybol vonzo tekintetet kolcsonoz
4. Aloe veras vazelin:
Semmi tobbet nem tudok rola, mint amit eddig elmondtam. Szamomra nagyon hasznos.
5. Clinique Transparency puder:
Szerintem en csak ennek koszonhetem, hogy a nap vegen nem csillog a fejem teljesen, es az egesz sminkem meg nem folyott le a nyakamon. en ugy kaptam ajandekba, tehat nem tudom, mennyibe kerulhet, tudom, hogy a clinique termekek nem a legolcsobbak, de ha elfogy szerintem beruhazok majd ra ;)
6. Rimmel szemceruza
Minden pontos adatom rola a homalyba veszett, ugyanis nem egeszben kaptam es igy az informaciok is lekoptak, de ettok fuggetlenul nagyon szeretem. Nem hasznalok minden nap szemceruzat, de nagyon szeretem. Ha hasznalok valamilyet, tutira ez az (kiveve, mikor ey masikat tesztelek) :D
7. Loreal Glam Shine Cristals szajfeny - 112 Shappire Strass
Ez hihetetlen. Nem sok Loreal szajfennyel volt dolgom, de ez... Hat szavakat sem talalni ra. Gyonyoru szine van (pedig en nem szeretem a rozsaszint), nem ragad es egyaltalan nem idegesit, hogy rajtam van. Munkaban nem hordok a szamon csak ajakapolot, de ha delutan be kell mennem a varosba ez altalaban meg akkor is gyorsan elokerul, ha nincs ido ujrasminkelni (pedig utalok a nyolc vagy ot-hat oras sminkemben meg utana egesz estig lenni). Azonnal feldob mindent.
8. P. S. Love... koromlakk
Ezerrel keresek valami szamot vagy nevet rajta, de nem nagyon van. A diszkupakon belul egy 12-es van, ha ez segit valakinek baazonositani. (Ha tudtok rola barmit, irjatok)
Mar a megvetele elott hetekkel szemezett velem a polcrol, es nem is volt draga, otthjoni viszonylatban durvan 400 forint, de itteniben szinte semmibe sem kerult.
A szine... azta! Inkabb csillamos fedolakk,de harom retegben mar onmagaban is megalja a helyet, bar sokkal vilagosabb, mint az uvegben. Tartosnak tartos, nalam harom nap munkat birt ki, gondolom, kevesbe extrem igenybevetel mellett sokkal jobban birja, de lemosni egy remalom. Alig lehet lerobbantani a kormokrol.
9. Angelica Brit Pop csillamos topper:
Az egyik legeslegszebb koromlakk, amit valaha lattam. Igaz ez kicsivel dragabb (2,5 font, durvan ezer forint), de ez is csodaszep es szinten nehez lemosni.  Ez abszolut topper, nincsenek olyen surun  benne a csillamok, de nekem attol meg nagyon bejon.


Haj es borapolas szempontjabol is sok valtozas ert. Elsosrban allando jelleggel hasznalok kondicionalot, es kezkremet (ez utobbit napjaban tizszer legalabb). 

1. Herbal essences Ingnite my colour vibrant colour conitioner:
Igen, tudom, hogy festett hajra valo, de nem erdekel, mert az en hajam is van majdnem olyan rossz allapotban, szoval nem art neki,
2. Neutrogena kezkrem:
Otthon nekem regen nagyon bevalt, es orultem, hogy itt is hozzajutottam, mert az egyik vegyszer szo szerint lemarja a boromet (gumikeztyuben meg nem tudok mosogatni), igy szukseg van egy eleg hatekony kezkremre. Nekem ez az. Kicsit suru es inkabb gel allagu mikor kinyomod a tubusbol, de hamar felszivodik es nem marad zsiros erzete a kezednek.
3. Pascal Morabito Sampon esszencia:
Awhhh! :) Imadom :) Nem szoktam samponokert rajongani, mert mit erdekel, ugyis kimosom es semmi lenyege, de ez iszonyat jo. Alig kell egy borsonyi belole, es hihetetlen jol felhabzik es tisztit, sehol zsiros erzes a fejboromon. Igaz en a hosszusaga miatt haromszor szoktam atmosni a hajam, de akkor is. Korulbelul egy honapja hasznalom (ketnaponta hajat kell mossak) es tobb mint felig van. Azt hiszem ezzel elarultam, mennit kell hasznalni. :)


Tudja mindenki, aki rendszeresen olvas, hogy az ekszereimhez altalaban huseges vagyok, egyet-egyet hordok honapokig, most ezek vabbak soron. A fulbevalo semmi erdekes egy kis aranyszinu bogyo, de en nagyon szeretem, eppen azert, mert olyan egyszeru.
A nyaklanc az szamomra szimbolum es talizman is. Nagynenemtol kaptam nem sokkal azutan, hogy megerkeztem. Nagyon tetszett, de igazan csak akkor adtam neki nevet, mikor veletlenul a nyakamban maradt es masnap munka kozben kilogott a polom alol es a fonok eszrevette. Megkerdezte mi az, mire en csak annyit mondtam: Freedom of the soul
O persze egeszen mashogy ertelmezte az egeszet, a szivet latta benne, nekem pedig a fel eletem, az uj donteseim, es olyan sok minden mas van benne.

Bevallom, kavefuggo vagyok. Naponta tobb kevet megiszok, es ez igy mar nem volt allapot ezert, egyet-egyet naponta kapucsinoval helyettesitek. Imadom ezt a karamellas valtozatot. Elvileg negy iz van, de meg nem lattam sehol a tobbit...

Es a vegere is ertunk a mult havi kedvenceknek. Ez utobbi kep nem igenyel kommentet, bar ez is a kedvenceim reszet kepzi. :)

Vigyazzatok magatokra es mindenkinek kellemes hetveget!


2 megjegyzés:

  1. A 3. nem a Max Factor Clump Defy akart lenni? Mert a képen én őt láttam :) Egyébként a Clump Defy spirált én is nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De-de, ki is javitottam. :) Iszonyu miket dudok bakizni a keso este megirt bejegyzesekkel :D Koszonom, hogy szoltal :D

      Törlés