2014. október 25., szombat

Hodit az ombre

Sziasztok!

Anglia egy furcsa hely... Azt hiszem, ket eve jott nagy divatba az ombre technika minden teren, de itt meg mindig hodit, legalabb is a kormokon. Nemreg vettem egy ombre koromlakk szettet, es ezek utan teljesen rakattantam az ombre kormokre. Persze amint az elsot megcsinaltam, nagynenjem meglatta, es neki is azonnal kellett, majd tesom baratnoje meglatta es neki is... Hm... Meg jo, hogy nem vagyunk tobben :) Persze imadok veluk kormozni.

Na, de akkor jojjenek a kepek, miket alkottam magunknak :D

Sajatom:


Imadom ezt a ket szint, egyutt pedig... awh :D Mindketto a P S. love keszletben volt, a kis virag matrica, a pottyoket pedig utolag festettem ra.... Osszessegeben nekem tetszett. :)

Marcsie:



Ehhez szineten egy keszletben vett P.S lakkot es a Miss Sport colour clubbing 404-es csodas piros lakkjat hasznaltam valamint egy kis matricat a disziteshez. 

Sajnos idokozben rajottem, hog nagynenem meglogott a fotozas elol igy az ovet sajnos nem tudom megmutatni, pedig igazan erdekes kombinacio volt az is...

Hogy teteszett? Ti szeretitek az ombre kormoket?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése