2013. április 12., péntek

Göndör haj (ahogy még a nagyiék szokták..)

Sok-sok hóbortom közül elérkezett a legpozitívabb.
Mivel a hajam már elérte azt a hosszt, hogy nem kell vasalgatnom, hogy valahogy álljon, neki kezdtem mindenféle frizura kipróbálására. Egyik este gondoltam, "miért ne" alapon befonom a hajam vizesen, hogy reggelre göndörre száradjon.

A történetbe bele tartozik, hogy az elmúlt jó néhány évben állandóan vasaltam a hajam, így nem lehetett göndör hajjal látni.
Reggel kibontottam, és láss csodát, egész jól nézett ki. Még én is meglepődtem, hogy jól áll nekem a göndör haj is.
így néztem ki :P

Az egyetlen baj a hajammal, hogy olyan makacs, mint a gazdája... Fújhatok rá vagy két liter lakkot is, mire felérek a dombon, már semmi nem marad meg a frizurámból, így ezért sem kísérletezgettem eddig.

Ha másnak is van hasonló problémája, van egy szuper ötletem:
Miután a megtörölt hajadat kifésülted, fujj rá egy kicsit valamilyen hajfrissítő spray-vel, mert remekül megtartja.
Én az Avon Nature málnás hajfrissítőjét használtam:
Sajnos már sokkal kevesebb van belőle :(

Így mindenféle nehéz és ragacsos lakk nélkül is egész jól megmaradt, délutánra csak minimálisan és még estére is csak a felismerhetőség határáig lógta ki magát.
Igen, fáradt voltam

Szóval akkor összegzem, mi is kell ehhez a pofon egyszerű frizurához:
  • víz
  • sok hajgumi (én hattal csináltam)
  • fésű
  • hajfrissítő folyadék (elhagyható)
Megmosod, kifésülöd, befújod, befonod, reggel kibontod, és kész!

Nem mondom, hogy nem kényelmetlen így aludni, de azért ki lehet bírni. Olyannyira, hogy az ötleten felbuzdulva ma újra csináltam, és még jobb is lett, mint előtte:

Kicsit keveset aludtam... Ez a gimnázium... :D

Remélem, hogy tetszett! Ti hogyan szoktátok göndöríteni a hajatokat? Van valami tuti tippetek, amivel nem lógja ki magát? Egyenes vs. göndör?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése