2015. szeptember 25., péntek

Kreatív ajàndèkötlet: DIY kàvèscsèsze

Sziasztok!

Tudom, hogy hosszù ideje nem írtam, de a maunka megint kezd felemèszteni.  Viszont mivel mostanàban volt az a bizonyos szeptember 18-a, így ki kellett talàlnom, hogy mivel lepem meg a pàromat (bàr szerintem az övèt nem sikerült felülmùlnom). Egyszer làttam ezt a water marble technikàt, ami sajnos körmön nekem sosem sikerült, de aztàn làttam ugyanezt bögrén kivitelezve.  Azonnal tudtam, hogy ez tökèletes lesz, bàr a mùltbeli kudarcok miatt nem tudtam biztosan, hogy sikerülni fog-e.
Nos, nem egèszen ùgy ahogyan gondoltam, de nekem tetszik a vègeredmèny.


Hogyan csinàltam:

A mosdókagylòba (mert a lustasàg fèl egèszsèg) engedtem langyos vizet ès csepegtettem bele körömlakkot (kèket ès ezüstöt), majd belemàrtottam egy fehèr csèszèt.  Sajnos az, hogy fogpiszkàlòval összehùzom, nem jött be. Lassù voltam ès a lakk mindig megdermedt a víz felszìnèn,  de azt hiszem, így mèg egyedibb mintàt kaptam.


Làthatjàtok hogy èn csak az alsó felèt festettem be a csèszènek mert felülre terveztem a feliratot, ami mindkettünknek jelent valamit mèg a kapcsolatunk elöttröl.

Mivel volt mèg egy csèszèm ès màr elkapott az alkotàs (ès hulla fàradt voltam este tizenegykor a szekrènyàtrendezès utàn), csinàltam egyet màsik színekkel felirat nèlkül.  Mèg nem tudom, mi lesz a sorsa.


Na,  de itt nem èr vèget az egèsz.  Igaz, hogy màsnap, de màr kèsz van benne a kàvè, fincsi reggelivel. Èjszakai munka utàn ez többet mond, mint a "szeretlek".



Mit gondoltok? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése