2015. június 5., péntek

A dalrol enekelve... avagy egy bejegyzes az eletemrol

Figyelem! Szemelyes jellegu poszt kovetkezik. Olvasasa csak sajat feleossegre!

Sziasztok! 

Mutatok nektek egy kepet!

Ezzel a komboval probalom magam ebren tartani. Feleslegesen. Almos vagyok. Viszont ha most alszom, ejjel nem birok, es egyebkent is. Az eletem masbol nem all, mint munka es alvas....

Oke, az elmult hetek kisse ledaraltak, de azt hiszem, elindultam a jo iranyba. Kisse sok volt mostanaban az, amit ugy hivunk elet. Ami igazsagtalan. Miert kell nekem azt neznem, hogy valaki, aki alig makog angolul, vidaman vigyorog a kepembe, mert sokkal jobb munkaja van, mint az enyem? Miert kell, hogy a fonokom minden nap a sarga foldig tiporja az onbecsulesem? Miert en szivok, mig mas rohadt jol elvan?

Na, ezeknek a gondolatoknak vege! Az eltelt par hetem errol szolt, es minden nap annyira kimeritettem magam testileg es lelkileg, hogy mikor hazaertem a munkabol, ettem, letusoltam, aludtam, felebredtem, befekudtem az agyba es aludtam tovabb.

Ritkan, nagyon ritkan jutottam el odaig, hogy kimozduljak.
Ahogy a kepeim kozott kutakodtam, alig talaltam valamit. Nehany manikur, aprobb esemenyek... de semmi, vagyis nem sok, amikor csak eppen jol ereztem magam. Elroppent az ido, es nem eltem...

Almos vagyok, de nem akarok aludni. Nem akarom ataludni az eletemet. Inkabb blogolok. :)

Hianyzott ez a blog, pedig nem azert nem irtam eddig, mert ne lett volna mirol. A kormeim allandoan ki vannak festve, tobb uj dolgot kiprobaltam, beszereztem, jokat ettem... de valahogy nem volt erom megirni. Lusta es faradt voltam.


 Errol peldaul fogalmam sincs, mikor keszult. Pedig en csinaltam. De nem erdekelt, ahogy nagyjabol semmi. Tul sok volt a negativ hatas. Remelem lassan vege.

Bar az is igaz, hogy eddig a munka toltotte ki a mindennapjaimat.  Harmadik hete  azt hiszem, hogy heti hat napot dolgozok, es keves kivetellel 7-8 orat, az az egy szabadnap semmi. Aludtam egy jot, es mar el is felejtettem. Nincs hetvege, sem unnep. Raadasul neha ugy erzem, be vagyok zarva. Megvan a szepsege is ennek a letformanak, de mikor arra varsz, hogy egy hapsi fel ora muklva kimasszon a noi zuhanyzobol, te pedig mar ahhoz is faradt vagy, hogy egyaltalan szova tedd, hogy mit keres itt, na, az gaz. Az szivas, hogy ha eppen eheto az ebed, akkor nem vehetsz sokat, de magadnak sem fozhetsz, mert nincs hol. Persze azert megoldjuk... kulonben mar ehen haltam volna.

Az igazsag, hogy kibuktam. Sajnos nem a terveim szerint alakultak a dolgaim. Esreszben ezt is egy embernek koszonhetem... reszben nyilvan magamnak. De hogy nezne ki, ha en is nekiallnek vagdalkozni, hogy de igen, mert megerdemlem. Nem. Akkor maradok, ami es aki voltam. Talan tobbet erek, de ezt senki nem tudja.
Kellemesebb tema: volt szuletesnapunk (ugye, Liza?) :D
Bar aznap is dolgoztam (merges fej), de a delutan csodalatos volt. A torta isteni finom volt, es hat az ajandektol a szavam is elalt. Ilyen, ha az ember parja kitalalja a titkos vagyaidat. Egy e-book regota nagy vagyam volt, hiszen imadok olvasni, es itt nem igazan elrheto magyar nyelvu konyv, otthonrol pedig csak egy keveset hoztam. Ez a problema orvosolva. Azota minden nap olvasok.

Volt nehany meglepetesben reszem, es akadt egy par boldog pillanatom:







Osszefoglalva: Barmi is tortent, boldog vagyok! :)

Kienek hogyan tellenek a mindennapok mostanaban?

2 megjegyzés:

  1. Cukik vagytok pároddal :))) én nem bírnám, amit te....Nem bírom, ha megaláznak... boldog szülinapot még egyszer :) én dolgoztam, vizsgáztam manapság....ma felmondtam, de újra munkát keresek.. :D majd írd le mi történt, ha van kedved... puszi :)

    VálaszTörlés
  2. Sokszor nem könnyü de aztàn arra gondolok hogy a hónap vègèn csak megèri. Amùgy Köszönöm. Ez olyan "csinàljunk ùgy mintha együtt gèpeznènk " kèp... ;)

    VálaszTörlés