2014. január 5., vasárnap

2013-as kedvencek

Sziasztok! Tudom, kicsit megkéstem ezzel a bejegyzéssel, de jobb később, mint soha. Az elmúlt napokban csak este kapcsoltam be a gépet, hogy legyen némi erőm tanulni, de most sikeresen lebetegedtem, így semmi energiám tanulni, úgyhogy muszáj lustálkodnom, akkor meg gondoltam, miért is ne, fényképezek, írok :)

Az elmúlt gy évben a sminktermékek iránti vonzalmam elég rendesen megnőtt, így aztán össze is gyűjtögettem pár dolgot, ami már túlmegy a "szükségem van rá" határon. Remélhetőleg, ki is használom azért mindet, de így is van, amik kiütöttek egy-egy régi nagy kedvencet, amik most a polcon porosodnak... Majd még eldöntöm, mi legyen velük, kidobni nincs szívem... Na, mindegy, jöjjenek a legnagyobb kedvenceim :)

Avon Color trend alapozó:

Mint láthatjátok ez a régi kiszerelés, a nyár eleji kiárusítás alkalmával került hozzám. Potom pénzért volt, ezért gondoltam, megéri kipróbálni. Az egyetlen gond az volt, hogy az én arcbőrömhöz illő szín már elfogyott, így mondtam a húgomnak, jó lesz a világosabb, majd elhasználom télen. Nyáron úgysem használtam alapozót, most pedig tökéletesen elvoltam vele. Olajmentes alapozó lévén tökéletes zsíros vagy vegyes bőrtípusú lányoknak, én még púdert sem használtam hozzá, önmagában nagyon jó, maximum egy kis korrektor szükséges, ha valakinek nagyobb bőrhibája van.

Oriflame corrector kit:

Szintén nyáron került hozzám, életem legjobb döntése volt. Simán kenterbe veri az összes általam eddig használt korrektort. Már rég óta vágytam rá, mégis eleinte szkeptikus voltam, hogy milyen lehet már valami zöld izét felkenni az arcomra. Tökéletes! A zöld elfehéredik, így nincs ok ettől félni. :) Ami engem nagyon meglepett, hogy iszonyatosan szárít, ami nálam egy jó korrektor ismérve. Eddig csak olyat használtam, ami tartott ugyan, de a bőröm alatta továbbra zsírosodott, na ez nem :)

Avon szemhéjalapozó:

Nem próbáltam még másik alapot, de nekem ez nagyon bejött. Őszi szerzemény még 2012-ből. De durva! :O A Color trend alapozóhoz hasonlóan a Youtube guruk nagy kedvence volt, ezért bátorkodtam kipróbálni... Nem bántam meg. :)

Martha négyes szemhéjpúder:

Imádom a színes sminkeket, de a suliban valahogy mindig a visszafogottabb sminkeket hordom, és tavasz óta ezek a legtöbbet használt színeim.

Maybeline color tattoo:
Sikítani tudtam volna örömömben, mikor megláttam. Lila! :) Szalagtűző előtt két héttel már teljesen idegbajos voltam, hogy akkor egyszerű fehér sminket csinálok és leszarom magasról az egészet, aztán a Dm-ben megláttam ezt. Már hónapok óta csorgattam a nyálam, mikor megláttam egy-egy posztban, Szandra annyi szépet írt róla, hogy eldöntöttem, egye kutya bár 1600 Forint kicsit sok, de ha jó, hát bánom is én. Imádom. Nem hittem a krémes szemhéjfestékekben, el sem tudtam hinni, hogy majd nem csomósodik össze a szemhéjamon, de bírta a strapát egész éjjel. Most már csak az a kérdés, mikor fogok én ennyi lila sminket hordani. :) Készüljetek lelkiekben, hogy sokat fogom használni :)

Maybeline New York Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H:
Szerelem :) A color tatooval ellentétben ezt azonnal elhoztam (azért másnap mentem vissza), de egész úton hazafelé átkoztam magam, hogy ha nem jó mi a francot csinálok vele és kidobtam rá 2500 Forintot. Egy termékre életemben nem költöttem ennyit, és igazából nem is zselés, hanem filces tust akartam, de az nem volt. De az első használatkor beleszerettem. Az Avon Supershock tussal szemben az állaga nem kemény, hanem krémes, puha (bár most elég hidegben van szegény, így kicsit keményebb), gyönyörű tusvonal húzható vele, pont mint a filces tusokkal. Szóval imádom és bár nem az olcsó árkategóriába tartozik, de ha jó tust szeretnétek, bátran ajánlom. :)

Avon Super Drama és Lora Volume Show mascara:
A Lora szempillaspirál örök kedvenc, hétköznapra tökéletes, nem túl feltűnő, de én tudom, hogy van. Az egyetlen baj, hogy már nincs nálunk. :( A Super Dramat csak azért vettem, hogy legyen egy vízálló spirálom, a nyáron elég sokat is használtam, de gondoltam, így az utolsó év alkalmával sok sírós pillanatom lesz (hát a tavalyi majdnem hármas osztályzóvizsga miatt is potyogtak a könnyeim). :D

Labello classic:
Szerintem nem kell bemutatnom. Az egyetlen, ami mindig a kabátzsebemben van. Nincs színe, ezért bármikor jó lehet, még a próba előtt is, és iszonyúan jól hidratál.

"Nevenincs" rúzs:
Anyutól kapott gyönyörűség. A leghihetetlenebb rúzs, iszonyat jó tartással. Ehetek ihatok vele bátran igazítani sem kell. Egy álom azoknak, akik nem szeretik a fél bulit a mosdóban tölteni, hogy megigazítsák a sminkjüket (ahogy én sem)

Lora Uv szűrős szájfény:

Nem is tudom, mit mondhatnék még, a legtöbb kedvences bejegyzésben benne van. Nem ragad, de csodálatos fénye van. :) A tökéletes szájfény.

Baglyos kiegészítők:

Bagoly, csak is bagoly! Nekem semmi más nem kell. Minden évben rá vagyok kattanva egy-egy mintára és nekem abból minden kell. A pók, majd a halálfej után ez haladás :D

Vattacukros parfüm:
A ősz óta elég rendesen megcsappant, most olyan  jó félig van. Imádom ezt az illatot, bár néha felkavarodik a gyomrom, mikor egyes emlékeket eszembe juttatja, de arról nem az illat tehet, hogy idióta vagyok.

Halálfejes póló:

Ebből látszik, hogy a korszakaimat nem igazán tudom kinőni. Minden esetre ez lett az idei kedvenc ruhám, pedig nem is rég óta van meg.

Csábításból jeles:

Tudom, nem kellene már ilyenekkel játszanom, de akkor is imádom :)

Nos, ennyi volt. Nektek mik voltak az idei kedvenceitek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése